Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصدومیت‌ها زیدان را دست به دامن پسر ساخت

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر تمرینات رئال مادرید
تمرینات رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.02.2021
عضو شوید
فهرست طولانی مصدومیت‌ها در رئال مادرید سبب شد تا زین الدین زیدان پسر سوم‌اش تئو را به تیم اول دعوت کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید شاهد مصدومیت‌های زیادی دراین فصل است که به سختی با آنها مقابله می‌کند و انتخاب‌های اندک باعث شده تا مربی فرانسوی پسر سوم‌اش را به تیم اول فراخواند.

مادرید مقابل ختافه یک هفته پیش فقط 13 بازیکن بزرگسال را در اختیار داشت که زیدان را مجبور کرد نیمکت خود را با بازیکنان جوان و دو دروازه‌بان پُر کند. در پیروزی 2-0 برابر والنسیا نیز اوضاع چندان بهتر نبود.

زیدان در حالی که بازیکنان تیم اصلی زیادی را در اختیار ندارد مجبور شده به تیم جوانان چشم بدوزد تا در تمرینات از آنها استفاده نماید و آخر هفته نیمکت‌اش را با آنها پُر کند. بازیکنانی مانند لورنزو آگوادو مدافع میانی، مارول و هافبک کنت سولر به طور منظم در تمرینات والدبباس حضور داشتند و زیدان اکنون به پسر کوچکترش فرصت داده تا به تیم اول بیاید.

تئو زیدان برای دومین بار با تیم اول

تئو زیدان پیش از این، در اکتبر 2019 و در یک وقفه بازی‌های ملی با تیم اول تمرین کرد. رئال مادرید به دلیل مصدومیت‌های روزهای فیفا 19 غایب تیم اصلی داشت. زیدان بازیکن 18 ساله و هافبکی که در رده‌های پایه رئال است را دعوت نمود. از نظر سبک او شبیه‌ترین به سرمربی فعلی رئال مادرید است که دارای یک قاب بلند، یک ضربه شدید و یک لمس ماهرانه است و در حالی‌که همیشه به دنبال هم تیمی‌های خود در بازی می‌باشد.

این که آیا حضور وی در زمین تمرین به یک دیدار برابر وایادولید در آخر هفته تبدیل خواهد شد یا خیر، باید منتظر بمانیم اما اجتناب ناپذیر است که تئو سرانجام به چهارمین زیدانی تبدیل شود که نماینده رئال مادرید می‌باشد. برادر بزرگتر او انزو اولین بازی خود را در بازی کوپا دل‌ری برابر کلتورال لئونسا در سال 2016 انجام داد و در یک پیروزی 6-1 گلزنی کرد. این بازیکن 25 ساله پس از آزادی در اکتبر گذشته توسط آلمریا، در حال حاضر بدون باشگاه است.

لوکا زیدان با توجه به روند بیرون رفت خانواده‌اش برای بازی بین چوب، سومین انتخابی مادرید در فصل 18-2017 بود و قبل از این‌که  در 2019/20 به صورت قرضی راهی ریسینگ استاندر شود، در دو بازی در لیگ حضور داشت. او در حال حاضر زیر نظر رایو وایکانو در سوگوندا دیویژن قرار دارد.

گفتنی‌است که چهارمین بازیکن زیدان الیاز به عنوان مدافع چپ در تیم زیر 16 سال رئال مادرید بازی می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала