Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عجیب اما واقعی؛ حبیب خواستار مبارزه در نیوکمپ

© AP Photo / Seth WenigБоец смешанного стиля Хабиб Нурмагомедов
Боец смешанного стиля Хабиб Нурмагомедов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.02.2021
عضو شوید
حبیب نورمحمدوف دیشب در جریان بازی بارسا با پی‌اس‌جی از دانا وایت رئیس سازمان UFC خواستار برگزاری مبارزه‌ای برای وی در ورزشگاه نیوکمپ است.

به گزارش اسپوتنیک؛ حبیب نورمحمدوف پس از حضور در جریان پیروزی PSG مقابل کاتالان‌ها از دانا وایت رئیس سازمان مبارزات ترکیبی UFC می‌خواهد که برای او در ورزشگاه نیوکمپ مبارزه‌ای را برگزار نماید.

حبیب که پس از پیروزی در اکتوبر گذشته اعلام بازنشستگی کرد مهمان ورزشگاه 100 هزار نفری بود و تیم مورد حمایت او نیز با حساب 4-1 به برتری رسید.

حبیب که یکی از طرفداران رئال مادرید رقیب اسپانیایی بارسلونا است از خودش در جایگاه نیوکمپ فیلمی گرفت و از دانا وایت برای یک مسابقه احتمالی دعوت کرد.

این مبارز 32 ساله در یک برنامه کوتاه زنده اینستاگرامی گفت: "سلام دانا اینجا هستی؟ بیایید اینجا در مقابل 100.000 نفر بجنگیم، برویم!"

حبیب پس از بازی دیشب پیراهن‌های امضاء شده کیلیان امباپه و کیلور ناواس را دریافت کرد که هر دو سه شنبه‌شب 90 دقیقه برای پی‌اس‌جی بازی کردند.

حبیب از زمان بازنشستگی از مبارزاتMMA  در ماه اکتوبر پس از پیروزی در دور UFC 254 مقابل جاستین گائتجه دیگر وارد قفس نشده است.

وی در اوایل این ماه فاش کرد که جلسه فبروری با دانا وایت رئیس سازمان  UFCدر حال برنامه ریزی است اما فوق ستاره ام ام ای همچنین نشان داد که می‌خواهد فوتبال را دنبال کند.

حبیب هفته گذشته اعلام داشت که با ناصر الخلیفی رئیس PSG به دلیل حرکت به سمت "رویای کودکی" خود تماس گرفته، در حالی‌که او همچنین با کریستیانو رونالدو مهاجم یوونتوس در مورد حرکت به دنیای فوتبال صحبت کرده است.

حبیب هفته گذشته به Match TV گفت: "بازی فوتبال در سطح حرفه‌ای یک رویای کودکی است. البته من چنین آرزویی دارم. بالاخره فوتبال سلطان ورزش است. من با چه کسی که این بحث را نکرده‌ام! من حتی با رئیس یوفا الكساندر چیفرین، با مالک پی‌اس‌جی، بله و حتی با كریستیانو رونالدو صحبت كرده‌ام."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала