Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آندره پیرلو: گل دقیقه نخست اعتماد به نفس یوونتوس را گرفت

© REUTERS / MASSIMO PINCAپیرلو
پیرلو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2021
عضو شوید
سرمربی یوونتوس براین باور است که گل مهدی طارمی باعث شد تا تیم او نتواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه دو بر یک برابر پورتو تن به شکست داد.

Cristiano Ronaldo ؛ کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2021
ورزش
پورتو 2 یوونتوس 1؛ دو اشتباه در شروع هر نیمه برای شکست کافی بود
آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس در مصاحبه با اسکای ایتالیا در خصوص گل مهدی طارمی گفت:«وقتی پس از یک دقیقه گلی عجیب می خورید، طبیعی است که بازیکنان اعتماد به نفس شان را مقابل تیمی که دفاع کردن را بلد است، از دست دهند. پورتو خیلی سریع همان طوری بازی کرد که مد نظر داشت».
سرمربی بانوی پیر در ادامه گفت:«پورتو به آن شرایطی که دوست داشت دست پیدا کرد. بازیکنان گاهی اوقات به خاطر فشار زیادی که روی آنها است تمرکز لازم را ندارند و این باعث می شود تا نتوانند هماهنگ و بابرنامه بازی کنند با این حال ما نباید در لیگ قهرمانان اروپا و در چنین شرایطی اینگونه اشتباه کنیم».
سرمربی یوونتوس درخصوص مصدومیت بازیکنانش گفت:«ماتیاس دلیخت فقط یک گرفتگی معمولی داشت. کیه لینی مشکل گرفتگی عضله پشت ساق دارد. موراتا قبلا در شرایط خوبی قرار نداشت و در پایان بازی هم وضعیتش خوب نبود. او بعد از بیماری آنفولانزا هنوز نتوانسته به فرم خوب برسد و امشب هم به این دلیل بازی کرد که ما به او نیاز مبرم داشتیم.»

یوونتوس در خانه پورتو با نمایشی ضعیف، با نتیجه 2-1 شکست خورد تا برای صعود به دور بعدی، حتما به پیروزی نیاز داشته باشد. مهدی طارمی با گل دقیقه 2 خود، بیانکونری را غافلگیر کرد و در ادامه موسی مارگا هم گلی غافلگیر کننده زد تا کار یووه سخت شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала