Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عملکرد بی‌نظیر سیتیزن‌ها؛ منچسترسیتی بهترین تیم اروپا با رکورد 100 درصد پیروزی

© REUTERSManchester City, Etihad Stadyumu
Manchester City, Etihad Stadyumu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2021
عضو شوید
منچسترسیتی با شکست اورتون موفق شد یک دیدار دیگر را هم در سال 2021 با برد سپری کند.

به گزارش اسپوتنیک، منچسترسیتی در سال 2021 موفق شده همه دیدارهایش را ببرد و دیدار معوقه مقابل اورتون را هم با برد سپری کرد.

Серхио Агуэро с тренером Хосепом Гвардиолой после матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2021
اورتون 1 - منچسترسیتی 3؛ شاگردان گواردیولا همچنان روی نوار پیروزی

سیتیزن‌ها با این برد به رکورد 17 برد پیاپی در همه بازی ها رسید که عملکرد بی نظیر این تیم را نشان می دهد. این در حالی است که کوین دی بروین بهترین بازیکن فصل قبل در اواخر بازی برابر اورتون به زمین بازی آمد و سرخیو آگوئرو برترین گلزن باشگاه نیز مصدوم است.

شاگردان پپ که هفدهمین بازی متوالی‌شان را برده‌اند در سال 2021 در 10 بازی متوالی پیروز شده‌اند، 28 گل زده‌اند و فقط 3 گل خورده‌اند. این یک رکورد است - پیش از این، هیچ تیمی در تاریخ مسابقات موفق به شروع سال مبادی با 10 برد نشده بود.

در دیداری عقب افتاده در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن منچسترسیتی توانست با نتیجه 3 بر یک برابر اورتون در خانه این تیم ورزشگاه گودیسون پارک به برتری برسد.

سیتی که تعداد بازی‌هایش برای نخستین هفته با دیگر تیم‌های بالای جدولی برابر شده حالا با منچستریونایتد رده دومی 10 امتیاز فاصله دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала