Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: بلاخره روزی سرمربی بارسا می‌شوم

© REUTERS / Kai Pfaffenbachژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري
ژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2021
عضو شوید
اسطورۀ بارسلونا و سرمربی کنونی السد قطر تایید کرد که بالاخره روزی هدایت بارسلونا را بر عهده می‌گیرد هر چند که نمی‌خواهد به سرعت این اتفاق بیفتد.

به گزراش اسپوتنیک، ژاوی هرناندز، اسطوره باشگاه بارسلونا و سرمربی السد می گوید در حال حاضر تمرکز خود را روی تیم قطری قرار داده است؛ اما خودش هم اعلام کرده هدفش سرمربیگری در بارسلوناست.

Lionel Messi- Xavi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2021
ورزش
مسی به ژاوی رسید؛ رکوردی دیگر در شب بریس لئو و به چالش کشیدن سوارز
ژاوی در جدیدترین گفت و گوی خود در این خصوص اظهار داشت:«در حال حاضر من سرمربی السد هستم و حس خوبی دارم. در واقع من در بزرگترین باشگاه قطر حضور دارم. در بهترین باشگاه قطر. ما خواهیم دید که در آینده چه اتفاقی می افتد. همه من را به عنوان مربی بارسلونا می بینند و من واقعاً برای بارسلونا و کومان، سرمربی فعلی، احترام قائلم».
ژاوی که خودش هم بابت سرمربیگری در بارسلونا شور و شوق دارد در ادامه افزود:«همه من را به عنوان سرمربی بارسلونا می‌بینند. من به بارسلونا و مربی فعلی یعنی رونالد کومان احترام می‌گذارم. خیلی زیاد. نمی‌خواهم پنهان کنم که دوست دارم سرمربی بارسلونا شوم اما همیشه به مربی فعلی باشگاه احترام می‌گذرام».
سرمربی تیم السد در پایان افزود:«در ال حاضر بحث انتخابات مطرح است. انتخابات ریاست باشگاه به زودی انجام خواهد شد و باید ببینیم که چه کسی برنده می شود».

پس از شکست سنگین بارسلونا در مرحله رفت هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پی‌سا‌جی دوباره گمانه‌زنی‌ها در مورد احتمال ایجاد تغییرات در این تیم افزایش یافته است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала