Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیل می‌خواهد به رئال برگردد، او هنوز عاشق مادرید است

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Ювентус" - "Реал Мадрид"
Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Ювентус - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2021
عضو شوید
مدیر برنامه ستاره ولزی، به بازگشت احتمالی این او به رئال مادرید چراغ سبز نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل مهاجم 31 ساله رئال مادرید که به صورت قرضی به تاتنهام پیوسته نتوانسته است که خود را به ترکیب تاتنهامی‌ها برساند.

Tottenham Hotspur's Gareth Bale reacts after the match between Tottenham Hotspur and West Ham United  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.02.2021
ورزش
از مورینیو بپرسید چرا بیل بازی نمی‌کند
جاناتان بارنت مدیر برنامه‌های گرت بیل ابتدا در خصوص وضعیت ستاره ولزی در تاتنهام و احتمال بازگشت و به مادرید گفت:«بیل دوست دارد به مادرید بازگردد و با باشگاه هم مشکلی ندارد. رئال مادرید فوق‌العاده است و مشکلی درباره بازگشت او وجود نخواهد داشت».
مدیر برنامه‌های مهاجم ولزی در ادامه در مورد اینکه این تصمیم بیشتر به سران باشگاه مادریدی مرتبط است، گفت:«مدیران رئال باید تصمیم بگیرند که آیا به گرت بیل احتیاج دارند و اینکه آیا او می تواند برای مادرید به میدان برود یا خیر. البته من حدس میزنم شما باید این سوال را از آقای زیدان بپرسید. با این وجود فکر نمی کنم این گونه باشد».

در حالی که پیش بینی می شد ستاره ولزی بتواند در تیم سابق خود احیا شود اما این اتفاق رخ نداد و بیل طی ماه های اخیر نتوانست بازی‌های زیادی زیر نظر ژوزه مورینیو انجام دهد و از طرف دیگر به نظر می رسد که او با سرمربی پرتگالی دچار اختلاف هم شده است.

بیل در این فصل تنها در 2 مسابقه در لیگ جزیره از ابتدا برای تیم مورینیو به میدان رفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала