Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازی پی‌اس‌جی – بارسا، آخرین حضور مسی در لیگ قهرمانان بود

© REUTERS / Marcelo Del PozoEl capitán del FC Barcelona Leonel Messi
El capitán del FC Barcelona Leonel Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2021
عضو شوید
ستاره برازیلی سال‌های پیش بارسلونا به این باور است که بازی پاری‌سن‌جرمن – بارسا، آخرین بازی لیونل مسی در لیگ قهرمان خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را 1-4 به پی اس جی واگذار کرد. یک شکست خانگی تلخ که باعث شده تا کار صعود این تیم به دور برگشت چیزی نزدیک به غیرممکن باشد.

Leo Messi, futbolista argentino - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.02.2021
ورزش
برای ماندن مسی هر کار می‌کنم

تنها گل بارسلونا را لیونل مسی از روی نقطۀ پنالی به ثمر رساند. با این حال، شکست بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا بار دیگر سروصداها را مبنی بر حضور فوق ستاره این تیم بالا برد.

در این میان، ریوالدو، ستاره برازیلی سال‌های نه چندان بارسلونا در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در خصوص این که این بازی فرجامین حضور لیونل مسی در لیگ قهرمان خواهد بود، اظهار داشت:«هیچ بازیکنی از بارسا وجود ندارد که به کامبک مقابل پاری‌سن‌جرمن اعتقاد داشته باشد چرخاندن نتیجه بازی غیرممکن است».
ستاره برازیلی پیشین آبی‌اناری‌ها در ادامه گفت:«این پیروزی پی‌سا‌جی برابر بارسا به احتمال بسیار زیاد آخرین بازی مسی با لباس بارسا در نیوکمپ و در لیگ قهرمانان بود. مسی به پی‌اس‌جی خواهد رفت. او در این بازی دید که چنین تیمی چگونه می‌تواند به او امید قهرمانی دهد».
ریوالدو در پایان اظهار داشت:«مسی بیش از 30 سال سن دارد اما هنوز هم تمام مسوولیت تیم را برعهده دارد. او این فصل دید که چطور بهترین شریک زندگی و فوتبالی‌اش (لوییس سوارز) در یک انتقالی نا مفهوم به اتلتیکومادرید رفت. این انتقال باعث شد آن‌ها قوی‌تر شوند و خودش هم پیچیچی لالیگا باشد».

 لیونل مسی در فصل تابستان امسال تا استانه جدایی از بارسلونا پیش رفت و تیم های زیادی نیز برای خرید او اقدام کردند، اما در نهایت عدم تمایل به درگیری حقوقی با مدیران باشگاه او را مجاب به ماندن در نوکمپ کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала