Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرواز دوساعته مالک لیورپول در فراز نیس برای جذب امباپه

© REUTERS / ERIC GAILLARDکیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن Soccer Football - Ligue 1 - AS Monaco vs Paris St Germain - Stade Louis II, Monaco - January 15, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates after scoring a goal that is later disallowed
کیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن     Soccer Football - Ligue 1 - AS Monaco vs Paris St Germain - Stade Louis II, Monaco - January 15, 2020   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates after scoring a goal that is later disallowed   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2021
عضو شوید
کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن یک ملاقات خصوصی اما دو ساعته را با جان د هنری مالک لیورپول در هواپیمای شخصی انجام داده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ پس از بازی پاری‌سن‌ژرمن در نیوکمپ تمام توجه رسانه‌های معتبر جهان به شایعات مربوط به کیلیان امباپه معطوف شده و البته این برای اولین بار نیست.

او در حالی‌که این هفته در نیوکمپ هت‌تریک کرد تا جون 2022 با پاریسی‌ها قرارداد دارد و طبق گزارش اکیپ، پی‌اس‌جی امیدوار است بتواند مذاکرات برای تمدید را آغاز نموده و این بازیکن را حفظ نماید.

آنها اعتقاد دارند که او در پایتخت فرانسه احساس خوبی دارد، در حالی که صاحبان قطری این باشگاه مصمم هستند حداقل تا جام جهانی 2022 امباپه و نیمار را کنار هم نگه‌دارند.

گفته می‌شود لیورپول و رئال مادرید دو باشگاهی هستند که می‌توانند شانس جذب فوق ستاره 22 ساله را داشته باشند.

امباپه قبل از پیوستن به PSG از موناکو در سال 2017 نزدیک بود به آنفیلد برود و اکیپ ادعا کرد که او یک جلسه دو ساعته با جاند هنری مالک سرخ‌ها در یک هواپیمای شخصی برگزار کرده است.

این رسانه فرانسوی مدعی‌ست که هنری در اوایل سال 2017 در پروازی با هواپیمای شخصی خود به موناکو رفت و با دعوت از خانواده امباپه تلاش‌هایی را انجام داد.

گفته می‌شود که آنها دو ساعت بر فراز خلیج نیس و اطراف آن پرواز کرده‌اند زیرا دو طرف در مورد آینده وی صحبت کردند اما در نهایت این اتفاق نیفتاد و کیلیان پاریسی شد.

حمایت اصلی نایک از امباپه و لیورپول، می‌تواند شانس خوبی برای جذب این مهاجم را برای سرخ‌ها فراهم نماید. و جیمی کریگر اسطوره سرخ‌ها این هفته اعتراف کرد که فکر می‌کند آنها یک شانس واقعی برای امضای این بازیکن موفق دارند.

کریگر در گفتگو با CBS Sports در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که چرا احساس می‌کنید سرخ‌ها واقعاً شانس جذب امباپه را دارند گفت: "شوخی نمی‌کنم. این بر اساس این واقعیت بود که لیورپول فکر می‌کرد شانس مناسبی برای بدست آوردن امباپه در زمان حضور در موناکو دارد. من می‌دانم که یورگن کلوپ آن زمان با او صحبت کرده و مطمئن هستم که باشگاه‌های دیگر در آن زمان صحبت کرده‌اند. وقتی لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا بود و چند سال پیش قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، من فکر می‌کنم هرکسی با یورگن کلوپ و حمایت از آنفیلد در آنجا لیورپول را تماشا می‌کرد، شما همیشه می‌خواهید قبل از رفتن به یک باشگاهی در انگلستان، به به رئال مادرید بروید. به اطمینان فکر می‌کنم که او در مرحله‌ای از دوران حرفه‌ای خود برای رئال مادرید بازی خواهد کرد، اما من همیشه احساس می‌کنم که شاید لیورپول مقصد عالی برای بازیکنی مثل او باشد قبل از این‌که قدم بعدی را بردارد."

یورگن کلوپ مربی لیورپول یکی از تحسین کننده‌گان امباپه است، اگرچه او قبلاً تأکید کرده بود که آنها توانایی خرید این مهاجم را ندارند. کلوپ قبل از روبرو شدن لیورپول با PSG در سال 2018 به RMC Sport گفت: "صادقانه بگویم من او را دوست دارم. او یک بازیکن و یک پسر خوبی است. همه او را از سن 16، 17 سالگی می‌شناسند، زمانی که او در تیم‌های جوانان موناکو بازی می‌کرد من فیلم‌هایی از او را در 17 سالگی دیدم و او خطوط دفاعی را مانند اکنون تخریب می‌کرد. او در آن سن از قِوام قابل قبولی برخوردار بود. او یک بازیکن برجسته است، این کاملاً واضح است اما او به خوبی ثابت کرد که واقعا پسر تحصیل کرده خوبی است و می‌داند چه کاری انجام دهد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала