Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهر تأیید فرانس فوتبال بر بزرگی بارسلونا؛ 14 فصل بازی در مرحله حذفی را نباید دست کم گرفت

© REUTERS / Susana Veraهواداران بارسلونا Soccer Football - Spanish King's Cup Final - FC Barcelona v Sevilla - Wanda Metropolitano, Madrid, Spain - April 21, 2018 Barcelona fan holds up a "Llibertat" banner before the match as Catalan and Catalan separatist flags are displayed
هواداران بارسلونا Soccer Football - Spanish King's Cup Final - FC Barcelona v Sevilla - Wanda Metropolitano, Madrid, Spain - April 21, 2018 Barcelona fan holds up a Llibertat banner before the match as Catalan and Catalan separatist flags are displayed  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2021
عضو شوید
فرانس فوتبال از برگشت بارسلونا در 2017 یاد کرده و هشدار می‌دهد که این تیم از سال 2007 همیشه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بوده و جبران شکست در 2017 سند آن است.

به گزارش اسپوتنیک؛ رسانه فرانس فوتبال هنوز هم بارسلونا را برای پی‌اس‌جی یک خطر جدی می‌داند.

اگرچه با توجه به نتیجه فوق العاده پاریسی‌ها با حساب 4-1 این سه شنبه در نیوکمپ برابر بارسا همه چیز به نفع پی‌اس‌جی خوانده می‌شود، اما به شکل عجیبی فرانس فوتبال رسانه‌ای که از سال 1956 توپ طلا را اهدا می‌کند، هنوز هم بارسلونا را مدعی لیگ قهرمانان می‌داند. این مجله افسانه‌ای در استدلال نسخه دیجیتالی خود، شایستگی بارسلونا را برای حضور مستمرش در میان 8 بهترین تیم اروپا و هم شکست‌های اخیر قهرمان فرانسه در مسابقات یادآوری می‌کند که چه مدتی بارسا در مرحله یک هشتم نهایی بوده است؟ این رسانه می‌گوید که مراقب باشید، ما جرأت نمی‌کنیم که بگوییم پاری‌سن‌ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است. اما اعتراف می‌کند که بازی بارسلونا در 10 مارچ آینده در پاریس" کاملا یک واقعه بزرگ خواهد بود. خیلی عجولانه است که بازگشت سال 2017 را فراموش کنیم (کنایه به نتیجه 6-1 بارسا در نیوکمپ) یا اشتباهات اخیر در لیگ قهرمانان اروپا برای پی‌اس‌جی. در سال 2019 پس از پیروزی 0-2 در اولدترافورد، با نتیجه 1-3 در خانه‌اش از کار افتاد و حذف گردید.

به عنوان یک پیام پیشگیرانه فرانس فوتبال خط سیر بارسا و ادامه حضور این تیم در مرحله یک چهارم نهایی را برجسته کرد: "هم تیمی‌های لیونل مسی برای اولین بار از فصل 07-2006 در آستانه حذف در مرحله یک هشتم نهایی قرار داشتند. در آن فصل، بلوگرانا از قانون لیورپول رنج برده و از آن زمان آنها حضور دائمی در میان هشت تیم برتر داشتند. بنابراین این حذف احتمالی برابر PSG به معنای از دست دادن رکورد بارسا نیست."

سرانجام فرانس فوتبال در میان تعجب می‌گوید: "چهاردهمین فصل حضور متوالی در مرحله یک چهارم نهایی که این هرگز دیده نشده است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала