Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تئو هرناندز: بهترین تصمیم برای من و اشرف، جدایی از رئال بود

© REUTERS / Daniele MascoloEl futbolista Theo Hernández
El futbolista Theo Hernández - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2021
عضو شوید
مدافع سابق رئال مادرید که این روزها در میلان می‌درخشد، جدایی از جمع کهکشانی‌ها را برای خودش و اشرف حکیمی تصمیم بسیار هوشمندانه عنوان کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، تئو هرناندز مدافع فرانسوی آث میلان، در سال 2019 از باشگاه رئال مادرید به این تیم پیوست و در حال حاضر در ترکیب روسونری درخشش بسیار خوبی داشته است.

El futbolista Theo Hernández - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.01.2021
ورزش
رسمی: تئو هرناندز برنده بهترین بازیکن ماه دسمبر سری آ+عکس

این بازیکن در فصل جاری با وجود اینکه در پُست دفاع چپ بازی می‌کند، 5 گُل به ثمر رسانده و شب گذشته نیز برابر ستاره سرخ بلگراد موفق به گُلزنی شد.

او پس از تساوی 2-2 تیمش برابر ستاره سرخ بلگراد، در مورد زمان حضورش در رئال مادرید صحبت کرد و مدعی شد که تصمیم جدایی برای او بسیار مفید بوده است.

وی به DAZN گفت: "من و اشرف حکیمی زیاد در رئال مادرید بازی نمی‌کردیم و بهترین چیز برای ما ترک بود. اگر آنجا باشید و بازی نکنید، خوشحال نخواهید شد و فرصت‌هایی را که دوست دارید به دست نمی‌آورید. ما تلاش خود را کردیم و در حال حاضر در دو تیم میلان هستیم. اشرف بازیکن بسیار خوبی‌ست و این هفته بار دیگر به مصاف هم خواهیم رفت".

تئو در حالی در مورد جدایی خودش و اشرف از رئال مادرید چنین اظهاراتی را مطرح کرده است که هم‌تیمی سابق او همانند خودش در ترکیب اینترمیلان می‌درخشد و درخشش دو بازیکن سبب شده کارشناسان از کهکشانی‌ها انتقاد کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала