Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عقب نشینی بهادرزاده و باربوسا؛ پُست‌های فیس‌بوکی بر علیه هوتک چرا پاک شد؟ عکس/ویدیو

© Photo / AhmadWaliHotak1احمدولی هوتک
احمدولی هوتک - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2021
عضو شوید
پُست‌های انتقادی سیربهادرزاده ستاره سابق مبارزات آزاد و لئوناردو باربوسا حریف احمد ولی هوتک، به دلیل نامشخص از شبکه‌های اجتماعی حذف شده است.

به گزارش اسپوتنیک، احمدولی هوتک ستاره نام‌آشنای مبارزات آزاد، به تاریخ (۲۳دلو) توانست در شب قهرمانان سازمان «TGFC» حریف برازیلی‌اش را در روند دوم بازی ناک اوت کند.

این مسابقه هوتک اما از سوی برخی‌ها ساخته‌گی و از قبل تنظیم شده عنوان شد و سر صداهایی زیادی برپا کرد، موضوعی که این ورزشکار به صراحت آن را تکذیب کرده است.

در همین حال و پس از مدت چندین روز از مسابقه، لئوناردو باربوسا در شبکه‌های اجتماعی به شکست خود واکنش نشان داد و مدعی شد که به دلیل تهدید مرد تفنگ‌دار و زیر فشارها مسابقه را به احمد ولی واگذار کرده است.

این موضوع را سیربهادرزاده ستاره سابق مبارزات آزاد کشور نیز در صفحه فیس‌بوک خود شریک ساخت و رسیدن به پیروزی را با چنین روشی شرم‌آور عنوان کرد.

اما با گذشت چند ساعت، باربوسا و بهادرزاده به دلیل نامشخص پست‌ها خود شان را حذب کردند و به نوعی از ادعای شان عقب‌نشینی کردند.

بخش ورزش اسپوتنیک افغانستان پس از برپایی سروصداها تلاش زیادی برای انجام مصاحبه با احمد ولی هوتک انجام داد، اما این ورزشکار مطرح حاضر به پاسخگویی نشد و موفق به دریافت دیدگاه او نشدیم.

هوتک اما چند دقیقه قبل ویدیویی از حریف خودش به نشر سپرد که در آن باربوسا، شخص که وی را تهدید کرده دیوانه خطاب می‌کند و تهدید او را مرتبط به سازمان TGFC و ولی نمی‌داند.

او در این ویدیو می‌گوید:" سلام به همه. من این ویدیو را ضبط می‌کنم تا در مورد آنچه در شب قهرمانان TGFC اتفاق افتاد صحبت کنم، آن موضوع به حریف من هوتک ربط ندارد و او مقصر نیست، آن هوادار دیوانه بود. من می‌دانم که مردم افغانستان با این نوع نگرش موافق نیستند. ما بازی برگشت را انجام خواهیم داد و ما همان چیزی را نشان می دهیم که شایسته سازمان TGFC و مردم است، از همه تشکر می‌کنم و من منتظر تاریخ بازی برگشت هستم".

این در حالی‌ست که هوتک نیز قبل از این مسابقه برگشت اشاره نداشته و این می‌تواند چلینجی برای ستاره مبارزات آزاد کشور محسوب شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала