Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: جهان پس از شکست پایان نمی‌یابد و باید واکنش نشان بدهیم

© AP Photo / Petr David JosekНидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман
Нидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2021
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی بارسلونا در نشست خبری امروز قبل از بازی فردا شب اعلام داشت که اتفاق رخ داده و اما باید واکنش نشان داد تا بر حریف غلبه نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ رونالد کومان ظهر امروز برای ارزیابی اوضاع بارسلونا پس از شکست در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پی‌اس‌جی و تجزیه و تحلیل بازی لالیگایی فردا شب مقابل کادیز در نیوکمپ به سوالات خبرنگاران در کنفرانس مطبوعاتی صحبت کرد.

 

شکست دادن: "درست است که پس از شکست خوب است یک بازی دیگر داشته باشیم تا نشان دهیم که می‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم. ما باید ادامه دهیم. ما سابقه خوبی داریم. ما جاه طلبی داریم. ما می‌دانیم که چه اتفاقی برای ما افتاده و باید واکنش نشان بدهیم."

 

تجدید دیدار: "جهان پس از شکست پایان نمی‌یابد. شما باید تجزیه و تحلیل کنید، صحبت کنید و تمرین کنید. روز دیگر ما تعداد زیادی توپ را از دست دادیم و بنابراین گزینه‌های خلاف آن را بررسی کردیم. شما باید شدت خود را بگذارید، واکنش نشان دهید و ادامه دهید. در برابر کادیز قوی بیرون بیایید."

اهداف: "ما هنوز در سه مسابقه هستیم. لیگ قهرمانان بسیار پیچیده است. در جام با شانس و اثربخشی بیشتر می‌توانیم برگردیم. من اطمینان دارم که تساوی را پشت سر می‌گذارم. در لالیگا به بالا بودن بستگی دارد که نباید امتیاز از دست داد. من خیلی منفی نیستم. ما بارسا هستیم و هدف اصلی ما پیروزی در هر بازی است."

 

هالند: "من ایده‌های خود را برای آینده باشگاه دارم. باید منتظر بمانم تا رئیس جدید بیاید، بنشینیم و با او در مورد آینده بحث کنم."

 

تیم‌های بزرگ: "ما مقابل یووه خارج از خانه پیروز شدیم، می‌توانیم PSG را در خانه‌اش شکست دهیم ... روز گذشته چیزهای زیادی نداشتیم، بله. اما از آنجا بگویم که ما همیشه در برابر بزرگان کم داریم ... آنها تأثیر زیادی داشتند. فکر کنید که می‌توان گفت ما نمی‌توانیم در برابر بزرگان رقابت کنیم. ما می‌توانیم هر کسی را شکست دهیم."

صحبت بازیکنان: "نظرات تند من را اذیت نمی‌کند، این وظیفه شما است. کار من این است که آنچه اتفاق افتاده را تجزیه و تحلیل کنم، تشویق کنم و بهترین نتیجه را از هر بازیکن بارسلونا بدست آورم. ما باید نشان دهیم که می‌توانیم چیزهایی را بدست آوریم."

 

پیکه: "خوب است. ما به خوبی به او اجازه دادیم 60-65 دقیقه بازی کند. او پس از این مشکلی نداشت. او استراحت کرده و در دسترس است.

 

بازیکنان: "بعد از اتفاقی که برای ما افتاده از نظر عاطفی کمی طبیعی و خوب است. جمعه جو کم بود. خوب است که روی ما تأثیر می‌گذارد. من آن را دوست دارم. امروز آنها را مثل قبل و با میل بیشتر دیدم."

 

فوتبال فعلی: "امروزه بخش فیزیکی بسیار مهم است. با شدت زیادی بازی می‌شود و تقویم فشرده است. شما باید از نظر کیفیت بدنی و دفاع تعادل داشته باشید."

کنترول توپ: "ما آن را در هر بازی تجزیه و تحلیل می‌کنیم. باید تمرکز بیشتری داشته باشیم. قدرت دیگران را نداریم و مجبور نیستیم خطاهای بی فایده‌ای انجام دهیم که با آنها صدمه ببیینیم."

 

برخورد پیکه و گریزمان: "در طول یک بازی، احساسات زیادی وجود دارد. مواردی وجود دارد که قابل قبول نیست. داشتن افرادی که واکنش نشان می‌دهند و خوشحال نیستند خوب است. شما نمی‌خواهید لطفا بپرسید ... در طول بازی مشکلی وجود ندارد که این اتفاقات می‌افتد، من آنها را دوست دارم ... پس شما باید صحبت کنید و کنار بیایید ... باید سعی کنید تمام تلاش خود را برای برنده شدن در یک بازی انجام دهید."

 

سرجینو دست: "او مصدومیت‌هایی داشته اما اکنون از نظر جسمی خوب است. او 19 ساله است و باید یاد بگیرد. او باید تمرکز بیشتری داشته باشد و چندین لحظه از بازی وجود دارد که 100 درصد تمرکز ندارد. بسیاری از موارد مثبت وجود دارد که او می‌تواند کمک کند اما باید یاد بگیرد ".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала