Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دست تلخ آسیب‌ها روی شانه کلوپ؛ این‌بار مصدومیت هندرسون در دربی مرسی ساید

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر جوردن هندرسون Russia World Cup England Training
جوردن هندرسون Russia World Cup England Training  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2021
عضو شوید
جوردن هندرسون در دربی امشب مرسی ساید مقابل اورتون به دلیل مصدومیت پای‌اش از زمین بازی بیرون رفت تا به بحران آسیب دیدگی قهرمان لیگ برتر افزایش یابد.

به گزارش اسپوتنیک؛ امشب لیورپول در زمین خودی میزبان اورتون است که تا کنون بازی را 1-0 شکست خورده دنبال می‌کند اما جدا از نتیجه بازی برای یورگن کلوپ امشب بازی خوش پیش نرفت زیرا یک مصدوم در پی داشت که طی آن جوردن هندرسون کاپیتان لیورپول دچار آسیب دیدگی شد و در دقیقه 30 بازی جای خود را به نات فیلیپس 23 ساله داد.

هندرسون که در پست مدافع میانی بازی می‌کند جایی که لیورپول در این فصل با مشکلات زیادی از نظر مصدومیت روبرو شده، درست قبل از به پایان رسیدن نیمه اول، از زمین بازی خارج شد.

هندرسون پس از عبور از دوکوره در دقیقه 26 به نظر می‌رسید که باید از ناحیه کشاله ران آسیب دیده باشد احساس ناراتی می‌کرد. وی ابتدا تلاش نمود ادامه دهد ولی چند دقیقه بعد مجبورا زمین را ترک کرد.

ستاره انگلستانی در پُست مدافع میانی لیورپول با ویرجیل فن دایک، جو گومز و جوئل ماتیپ در پست مدافع میانی بازی نمود که حالا به جمع آنان در فهرست درمانی‌ها می‌پیوندد.

فابینیو که بیشتر فصل در پست مدافع میانی حضور داشت در دربی مقابل اورتون نیز با مشکل عضله غایب بود. فن دایک که در ماه اکتوبر در دربی با برخورد به پیکفورد دچار آسیب رباط شد از جایگاه تماشاگران این دیدار را می‌دید و نظارهگر صحنه مصدومیت و بیرون شدن هم تیمی‌اش از زمین بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала