Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول 0 اورتون 2؛ تیره‌روزی‌های شاگردان کلوپ ادامه دارد + عکس

© REUTERS / CARL RECINEریچارلیسون مهاجم برزیلی اورتون Everton's Richarlison in action
ریچارلیسون مهاجم برزیلی اورتون    Everton's Richarlison in action - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2021
عضو شوید
تیم فوتبال لیورپول در شب تلخ آنفیلد و مصدومیت کاپیتان‌اش با شکست تلخ دیگر از صدر جدول فاصله‌اش بیشتر شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ دو تیم فوتبال لیورپول و اورتون امشب دربی مرسی ساید را در ورزشگاه آنفیلد و در هفته 25 لیگ برتر مقابل هم برگزار کردند که تافی‌ها مدافع عنوان قهرمانی را به تله انداخته و با حساب 2-0 به برتری دست یافتند و نیز تساوی 2-2 خانگی نیم فصل اول را جبران کردند و نیز اولین شکست یورگن کلوپ در دربی مرسی ساید طی 13 تقابل با اورتون را به این مربی آلمانی تحمیل کردند.

در این بازی با وجود برتری سرخ‌ها، اورتون از فرصت‌های دست یافته‌اش بیشتر استفاده کرد و توانست بازی را بهتر کنترول کرده و به دو گل رسیدند.

در همان ابتدای کار البته رختکن میزبان شوک دید جایی که خامس رودریگز در دقیقه سوم بازی ریچارلیسون را در مقابل دروازه صاحب توپ ساخت و ستاره برزیلی به زیبایی دروازه‌ آلیسون را گشود تا حساب کار 1-0 شود.

در ادامه لیورپول به آب و آتش زد تا به گل برسد اما درخشش پیکفورد و خط دفاعی اورتون مانع این امر شد تا این‌که در دقیقه 26 بازی جوردن هندرسون پس از برخورد با دوکوره دچار آسیب دیدگی شد و 5 دقیقه بعد زمین بازی را ترک گفت تا نیمه اول با یک گل به سود مهمان ختم شود.

در نیمه دو لیورپول بار دیگر بر توپ و میدان تسلط خود را بیشتر ساخت و اما شاهد ضدحملات حریف نیز بودند که بارها تا آستانه گل‌زنی به دروازه آلیسون پیش‌ رفتند. البته آلیسون مثل چند بازی اخیر به شدت دچار اشتباهاتی بود که عصبانیت سرمربی را حتی به همراه داشت.

بازی می‌رفت که با یک گل خاتمه یابد اما در دقیقه 81 بازی لحظه ای که ستاره اورتون داخل محوطه جریمه شد و آرنولد در لحظه دفاع روی زمین افتاد و به سمت جلو کش می‌شد که بازیکن اورتون از عقب با وی برخورد کرد و با تصمیم داور برای آبی پوشان پنالتی گرفته شد.

البته داور برای صحیح بودن تصمیم‌اش بخش ویدیویی را نیز تماشا کرد. در ادامه سگوردسون پشت این ضربه ایستاد و توپ را به خوبی درون دروازه جای داد.

پس از آن توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد به خصوص که پیکفورد با پنجه‌های طلایی‌اش شب درخشان را ورق زد تا مهاجمان لیورپول از گل‌زنی به دروازه او عاجز بمانند، بازی با حساب 2-0 به سود اورتون خاتمه یافت.

با این برتری اورتون 40 امتیازی شد ولی با تفاضل گل کمتر در رده هفتم جایگاه‌اش را استحکام بخشید اما لیورپول با امتیاز مشابه و تفاضل گل بهتر در رده ششم جدول باقی ماند و فاصله‌اش با صدر لیگ به 16 امتیاز رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала