Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال در فصل بی امان و پرفشار مصدومیت‌ها؛ آیا زیدان سربلند به درخواهد آمد؟

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دنی کارواخال و مارسلو دو مدافع رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA
دنی کارواخال و مارسلو دو مدافع رئال مادرید   Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2021
عضو شوید
رئال مادرید با فهرست طولانی از مصدومین گوناگون این فصل در میان دیگر تیم‌ها رکورددار شد تا پای تحقیقات سران باشگاه را دخیل بسازد.

به گزارش اسپوتنیک؛ فصل جاری (2020-21) لالیگا برای هیچ تیمی به اندازه رئال مادرید سخت و دردناک تمام نشده زیرا سفیدپوشان بیشترین مصدومیت را تجربه کرده‌اند و حالا سران باشگاه مجبور به تحقیقات در این زمینه شده‌اند.

آسیب‌های این فصل بیشتر از بازیکنان سایر تیم‌های لالیگایی بوده و کار این تیم در نیم فصل دوم به شدت با مشکل روبرو شده و حالا در 2021 شرایط همچنان با مصدومیت کریم بنزما وخامت اوضاع را بیشتر ساخته است. غیبت بازیکنان رئال مادرید از مرز 800 روز گذشته و حالا مسولان باشگاه می‌خواهند دلیل این امر را بدانند که اصل ماجرا چیست؟

دنی کارواخال و مارسلو دو مدافع رئال مادرید   Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2021
ورزش
بحران مصدومیت در رئال؛ آیا انتقال قرضی یوویچ و اودگارد درست بود؟

در یک و نیم ماه اخیر 9 بازیکن این تیم یا مصدوم شده‌‌اند و یا بیماری‌هایی را متحمل گردیده‌اند. این موضوع ثبات تیمی را از بین برده و رئال از 24 بازی فصل 8 باخت و 4 تساوی را به دست آورده است.

در بازی‌های لیگ رئال 36 بار مصدوم داده که از این حیث ویارئال با (25 مصدوم - 11 بازیکن) پشت سر رئال مادرید قرار می‌گیرد و تیم همشهری کهکشانی‌ها نیز با با 16 مصدومیت در میان 20 بازیکن در درجه بعدی‌ست. البته بارسلونا رقیب اصلی رئال در فوتبال با 18 بازیکن مصدوم رده ششم را به خود اختصاص داه است.

در ترکیب رئال مادرید کارواخال و ادن هازارد ستاره‌هایی هستند که بیشترین مصدومیت را داشته‌اند زیرا ستاره بلجیمی 5 بار آسیب دیده و از 17 بازی به دور بوده در حالی‌که مدافع اسپانیایی با 4 آسیب دیدگی چندین ما است دور از میادین می‌باشد.

در خط دفاعی رئال آلوارو اودریوزولا با 14 بازی و سرخیو راموس با 13 بازی غیبت، دیگر ستاره‌های بدشانس رئال در این فصل هستند و کاپیتان به دلیل جراحی مینیسک برای هفته‌ها نمی‌تواند وارد زمین شود.

کارواخال، ادن هازارد، راموس، اوردیوزولا بازیکنانی هستند که در کنار میلیتائو، مارسلو، والورده، کریم بنزما و رودریگو قادر به همراهی رئال در بازی‌ها نیستند.

بنزما آخرین ستاره مصدوم رئالی‌هاست که بازی امشب را از دست می‌دهد و امید به بازگشت وی در دیدار با آتالانتا (لیگ قهرمانان) نیز نیست.

البته مصدومیت‌ها تنها نیست که دامنگیر تیم زیدان شده بلکه آسیب‌های بیماری‌های ویروس چون کرونا را نیز اضافه کنید که بازیکنانی چون لونین، میلیتائو، ناچو، کاسمیرو و هازارد را از بازی‌هایی دور کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала