Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

من‌یونایتد 3 نیوکاسل 1؛ جیمز جوان ناجی شیاطین سرخ در خانه + عکس

© REUTERS / CATHERINE IVILLSoccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020
Soccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2021
عضو شوید
تیم فوتبال منچستریونایتد در بازی خانگی برابر نیوکاسل به برتری سه گله و شیرین دست یافت تا از صدرجدول فاصله بیشتر نگیرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ دو تیم من‌یونایتد و نیوکاسل در هفته 25 رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که سرانجام این بازی با حساب 3-1 به سود میزبان خاتمه یافت.

در این بازی نیوکاسل عمل‌کرد بهتری داشت و فشار این تیم در نیمه اول روی دروازه من‌یونایتد غیرقابل انکار بود. در این بازی اما 4 گل میان دو تیم رد و بدل شد که سه گل آن سهم من‌یونایتد بود.

مارکوس راشفورد  در دقیقه 30 روی یک حرکت انفرادی و از زاویه کاملا بسته توپ را از بین دو مدافع عبور داد و از کنار دست راست درون دروازه‌ دارلو جای داد.

هنوز خوشحالی من‌یونایتد سرد نشده بود که در یک و دو رفت و برگشت کوتاه، آلان سنت-مکسیمین در دقیقه 36 ضربه سر برگشتی هری مگوایر را زیر تاق دروازه من‌یونایتد جای و همه چیز را به تساوی کشید. تا نیمه اول برای دو تیم مساویانه خاتمه یابد.

در نیمه مربیان دو تیم بارها تلاش کردند که نیوکاسل البته بهتر از میزبان عمل نمود و بارها دخیا را مجبور به واکنش کرد اما در دقیقه 57 بازی روی پاس فرناندز در زاویه رست دروازه و در میان محوطه جریمه دانیل جیمز را صاحب توپ کرد و او نیز از میان دو مدافع و دروازه‌بان گل‌زنی کرد تا حساب کار 2-1 شود.

در دقیقه 73 بازی ضربه ایستگاهی که برای من‌یونایتد گرفته شده بود را فرناندس ارسال کرد اما توپ عبور نمود و ماتیچ برگشت داده و آنرا به راشفورد رساند. اما در ادامه او را بازیکن میزبان نقش بر زمین کرد تا داور آنرا پنالتی بگیرد و فرناندس پشت ضربه است و در دیقه 75 گل‌زد تا حساب کار 3-1 شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала