Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خیز بلند پاریسی‌ها؛ پی‌اس‌جی با بهترین گلزن تاریخ سیتی تماس گرفت

© REUTERS / Jason Cairnduffسرخیو آگوئرو بازیکن منچسترسیتی
سرخیو آگوئرو بازیکن منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2021
عضو شوید
باشگاه پاری‌سن‌جرمن برای خرید مهاجم آرجنتینی منچسترسیتی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه پاری‌سن‌جرمن برای خرید یک مهاجم نوک حمله، سراغ سرخیو آگوئرو، مهاجم آرجنتینی منچسترسیتی می‌رود.

Нападающий команды Манчестер Сити Серхио Агуэро упускает шанс забить гол на матче Манчестер Сити - Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2021
آگوئرو برای پیوستن به بارسلونا شرط گذاشت

هری کین انتخاب نخست پوچتینو است اما رقم انتقال این بازیکن بسیار بالا است و تاتنهام هم تمایلی برای از دست دادن کاپیتان خود ندارد. آگوئرو انتخاب دوم پاری‌سن‌جرمن برای تقویت خط حمله است و گزارش‌ رسانه‌های انگلیسی و فرانسوی خبر از تماس پاریسی‌ها با این بازیکن می دهد.

آگوئرو در فصل روان کمتر فرصت حضور در منچستر سیتی را به دست آورده است. او 32 سال سن دارد و باوجود آنکه قراردادش در تابستان به پایان می رسد اما مذاکره ای با باشگاه برای تمدید آن انجام نداده است و به احتمال خیلی زیاد از تیم جدا شود. قهرمان فرانسه مشکلی برای جذب این مهاجم آرجنتینی نخواهد داشت و این احتمال زیاد است که این انتقال نهایی شود.

مائورو ایکاردی در فصل جاری اصلا عملکرد خوبی از خود نشان نداده است و بازی‌های زیادی را به خاطر آسیب دیدگی از دست داده است از طرف دیگر هم مویس کین به صورت قرضی در تیم بازی می‌کند و این احتمال زیاد است که به اورتون برگردد.

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала