Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توماس توخل؛ عامل اصلی بازگشت مهاجم گران‌قیمت چلسی به روزهای اوج

© AFP 2023 / INA FASSBENDERتوماس توخل Thomas Tuchel
توماس توخل  Thomas Tuchel - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2021
عضو شوید
تیمو ورنر مهاجم آلمانی چلسی، این روزها در ترکیب آبی‌ها خوش می‌درخشد و حضور توماس توخل روی نیمکت این تیم، تأثیر به سزایی روی عملکرد این بازیکن داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، چلسی تابستان گذشته و پس از کش‌وقوس‌های فراوان، تیمو ورنر را از باشگاه لایپزیگ با مبلغ 53 میلیون پوند به خدمت گرفت تا در این فصل در کنار سایر بازیکنان برای رسیدن این باشگاه به عنوان قهرمانی لیگ برتر کمک کند.

Timo Werner, Gary Medel - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.01.2021
نخستین تقابل توخل با ورنر؛ در اولین بازی نیمکت نشین شد

ورنر در چند بازی اول فصل درخشش خوبی داشت و آبی‌ها را امیدوار به ظهور ستاره بزرگی در استمفورد بریج ساخت، اما رفته رفته از روزهای اوج خود فاصله گرفت و زیر نظر لمپارد به یک نیمکت‌نشین مبدل شد.

پس از اخراج لمپارد و با روی کار آمدن توماس توخل به عنوان سرمربی جدید چلسی، شرایط برای ورنر تغییر کرده و این بازیکن آلمانی همانند دوران حضور در لایپزیگ می‌درخشد.

توخل که خود نیز آلمانی است، این بازیکن را متحول ساخته و ورنر زیر نظر او پایش به گُلزنی باز شده است.

ورنر نقش خوبی در تیم داشته و نمرات قابل قبولی در پایان بازی کسب کرده است و اگر همین‌طور ادامه دهد، هواداران چلسی شاهد همان ورنری خواهند بود که انتظارش را داشتند.

این در حالی‌ست که توخل وعده سپرده که کای هاورتز و ورنر بزودی به سطح مورد نظر هواداران چلسی خواهند رسید و روزهای درخشانی را در استمفورد بریج رقم خواهند زد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала