Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افزایش شانس رئال برای دفاع از عنوان قهرمانی

© REUTERS / SERGIO PEREZSoccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v Villarreal - Alfredo Di Stefano Stadium, Madrid, Spain - July 16, 2020 Real Madrid's Sergio Ramos and teammates celebrate with the trophy after winning La Liga, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19)
Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v Villarreal - Alfredo Di Stefano Stadium, Madrid, Spain - July 16, 2020   Real Madrid's Sergio Ramos and teammates celebrate with the trophy after winning La Liga, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2021
عضو شوید
پس از تساوی بارسلونا برابر کادیز، حالا رئال مادرید به جدی‌ترین رقیب اتلتیکومادرید مبدل شده است و شانس این تیم برای دفاع از عنوان قهرمانی افزایش یافته است.

به گزارش اسپوتنیک، پس از بازی دیشب بارسلونا برابر کادیز که با نتیجۀ تساوی 1-1 به پایان رسید و در نتیجه کاتالان‌ها 2 امتیاز از رئال مادرید عقب افتادند، حالا شانس کهکشانی‌ها در نظر سنجی‌ها برای دفاع از عنوان قهرمانی لالیگا افزایش یافته است.

Real Madrid, Athletic Bilbao - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2021
مخالفت ستاره جوان رئال مادرید به جدایی از این تیم

رئال مادرید که چهار بازی آخر خود را برابر تیم‌های هوئسکا، ختافه، والنسیا و رئال وایادولید پیروزی شده است، حتی بالاتر از اتلتیکومادرید صدرنشین در نظر سنجی‌ رسانه‌های مادرید رأی آورده و با 50 در صد آرأ جدی‌ترین مدعی قهرمانی لالیگا شمرده می‌شود.

پس  از رئال مادرید، اتلتیکومادرید با 30 در صد آرأ، سویا با 9 درصد آرأ  و بارسلونا با 7 در صد آرأ در رده‌های بعدی قرار دارند.

این نظر سنجی در حالی انجام می‌شود که هنوز بازی‌های دشوار بارسلونا و اتلتیکومادرید باقی‌مانده است و احتمال دارد این دو تیم امتیازات بیشتری را از دست دهند.

در حال حاضر اتلتیکومادرید با 55 امتیاز از 23 بازی صدرنشین است و رئال مادرید با 52 امتیاز از 24 بازی در رده دوم قرار دارد.

بارسلونا با 47 امتیاز از 23 بازی در رده سوم قرار دارد و سویا با 45 امتیاز از 22 بازی در رده چهارم جدول جاخوش کرده است و هر چهار تیم شانس برای قهرمانی دارند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала