Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوارز: مسی دیگر دوست صمیمی ندارد، در بارسا به من گفته شد که تو پیر هستی

© REUTERS / SERGIO PEREZسوارز
سوارز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2021
عضو شوید
لوئیز سوارز بار دیگر به مدیران بارسلونا تاخت و در مورد جدایی جنجالی و دوست صمیمی‌اش لیونل مسی صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، لوئیز سوارز که تابستان گذشته پس از کش‌وقوس‌های فراوان از بارسلونا جدا شد، این روزهای در اتلتیکومادرید خوش می‌درخشد و یکی از مدعیان اصلی برنده شدن پیچیچی در کنار مسی محسوب می‌شود.

سوارز که قبل از این با درخشش خودش مدیران سابق بارسلونا را مسخره و ناراحتی خودش را ابراز کرده است، بار دیگر در گفت‌وگو با خبرنگاران به مدیران این باشگاه تاخت و در مورد رقابتش با مسی صحبت کرد.

سوارز در مورد جدایی از بارسلونا گفت:" بعد از تمام اتفاقاتی که برایم در بارسا رخ داد می‌خواستم یک تغییر ایجاد کنم و خوب شد که توانستم این کار را انجام دهم. سخت ترین چیز این است که خانواده تان را راضی کنید که از جای که 6 سال در آن زندگی کرده و به آن عادت کرده اند به یک جای جدید نقل مکان کنند. سخت‌ترین مورد این بود که به بچه‌ها توضیح دهم که با وجود دوستانی که در بارسلونا دارند اما باید مهاجرت کنیم.  شرایط حساس مادرید باعث شده که در بسیاری از کار ها با مشکل روبه رو شویم".

او در مورد احتمال برنده شدن جایزه پیچیچی گفت:" در مرحله اول عاملش ذهنی است. بسیار مهم است که از نظر ذهنی قوی باشید و احساس کنید که قادر هستید شرایط دشوار را برگردانید. این همیشه ویژگی من بوده حتی زمان های که دوران سختی را پشت سر گذاشتم. این شخصیت باعث شد که به تیم امروز بیایم تا برای عناوین مهم می‌جنگد یکی از انگیزه های که داشتم این بود که نشان دهم هنوز می‌توانند روی من حساب باز کنند، این مسئله عشق نسبت به خودت است بعد از آن همه سال حضورم در بارسا می‌خواستم ثابت کنم هنوز میتوانم در بالاترین سطح در اسپانیا مفید باشم".
او در مورد مسی گفت:" شاید چیزی که امروز لئو از آن بی بهره است داشتن یک دوست در زندگی روز مره‌اش است. او واقعا دوست صمیمی ندارد".

سوارز در ادامه در مورد رفتار مدیران بارسلونا صحبت کرد و مدعی شد زمانی که به او گفته شده که پیر هستی، بسیار رنجیده است.

او گفت:" آنچه واقعا من را آزار داد این بود که آن ها به من گفتند که پیر هستم و دیگر نمی‌توانم در سطح بالاتربازی کنم".

سوارز در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده که قرار است فردا شب در ورزشگاه ملی رومانیا، به مصاف چلسی برود و دیدار بسیار دشواری در پیش دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала