Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان اروپا؛ اتلتکومادرید – چلسی؛ نبرد متحول شده‌ها

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر اتلتیکو مادرید
اتلتیکو مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2021
عضو شوید
پایتخت‌نشین‌های اسپانیا و انگلیس در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در پایتخت رومانی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش اسپوتنیک، از ساعت 12:30 در بخارستِ رومانی، اتلتیکو میزبان چلسی خواهد بود. نبردی از دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین صدرنشین لالیگا و لندنی‌هایی که با مربی جدید آلمانی متحول شده‌اند.

اتلتیکومادرید؛ صدرنشین لالیگا

در حال حاضر تیم اول و برتر اسپانیا، اتلتیکومادرید است. تیمی که دیگو سیمئونه متحول کرد و دو سال پیش تصمیم گرفت با انتقال‌هایی خون تازه به آن تزریق کند. حالا با تلفیقی از نیروی جوانی و تجربه به سوی قهرمانی لالیگا می‌رود. اگرچه در 2 هفته اخیر اتلتیکو پیروز نشده، ولی نمی‌توان گفت چهره یک تیم برنده را ندارد. اتلتیکو فصل پیش در لیگ قهرمانان ناکام بود، اما حداقل لیورپول مدافع قهرمانی را کنار زد.

چلسی؛ دوباره توخل

در ابتدای راه با توماس توخل هم بازیکنان جوان چلسی بهتر شده‌اند و به آینده امیدوار هستند. ۶ بازی است که نباخته‌اند و به حضور بین 4 تیم بالای جدول لیگ برتر انگلیس امیدوار شده‌اند. چلسی در لیگ قهرمانان روی کاغذ شانس قهرمانی ندارد، اما فراموش نکنید توخل مربی فینالیست فصل قبل است. شاید همین انتظار کم باعث شود چلسی بیشتر در لیگ قهرمانان بماند و حداقل تا مرحله نیمه‌نهایی هم برسد.

آخرین جدال

در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2017 - 2018 در لندن دو تیم به تساوی یک-یک رسیدند.

مصدومان و محرومان

کیران تریپیه محروم است و خوسه خیمنس مصدوم. این دو بازیکن مقابل چلسی نمی‌توانند اتلتیکو را همراهی کنند. چلسی فقط یک مصدوم دارد که تیاگو سیلوا مدافع برزیلی باتجربه‌شان است.

ترکیب احتمالی دو تیم

اتلتیکومادرید: اوبلاک، اِرموسو، فلیپه، ساویچ، یورنته، کوکه، سائول، کاراسکو، کورئا، فلیکس و سوارس

چلسی: مندی، آسپلیکوئتا، کریستنسن، رودیگر، جورجینیو، کواچیچ، هادسون اودوی، آلونسو، مانت، ورنر و آبراهام

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала