Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گریزمن اشتباه کرد به بارسلونا پیوست

© AFP 2023 / Josep LagoФорвард испанского футбольного клуба "Барселона" Антуан Гризманн на матче с "Хетафе" в Барселоне, Испания
Форвард испанского футбольного клуба Барселона Антуан Гризманн на матче с Хетафе в Барселоне, Испания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2021
عضو شوید
مدافع سابق آبی‌اناری‌ها به این باور است که مهاجم فرانسوی اشتباه کرد به بارسلونا پیوست.

به گزارش اسپوتنیک، جرمی متئو، مدافع سال‌های پیش بارسلونا در تازه‌ترین مصاحبه‌اش، از اواخر دوران حضورش در بارسا صحبت کرده است.

Форвард испанского футбольного клуба Барселона Антуан Гризманн на матче с Хетафе в Барселоне, Испания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.02.2021
اعتراف گریزمن پس از تحقیر بارسا: امباپه به سطح مسی و رونالدو می‌رسد

در بخش مهمی از این گفتگو به این موضوع پرداخت و معقتد است که آنتوان گریزمن در زمینه انتقال به بارسلونا از اتلتیکو مادرید، مرتکب اشتباه شده است.

این مدافع سابقه‌دار بارسا در بخش نخست از صحبت‌هایش در خصوص اینکه مهاجم فرانسوی در انتقالش از اتلتیکومادرید به بارسا مرتکب اشتباه شده است، گفت:«گریزمن اکنون در سطح زمانی که در اتلتیکو مادرید بازی می کرد، نیست. از نظر من، او در انتقال به بارسلونا، مرتکب اشتباه شد. او در اتلتیکو بازیکن بسیار مهمی بود و مطمئن نیستم که بتواند در بارسلونا نیز به این سطح از اهمیت برسد یا خیر».
جرمی متئو، در ادامه در مورد اینکه خودش نیز دوران ناموفقی در این تیم داشت، گفت:«در سال آخر حضورم در بارسلونا دوران بسیار سختی داشتم. حس این را داشتم که مقصر شکست در تورین من هستم اما نمی دانم چرا همه به جای 11 نفر تیم به سراغ من آمدند. در رختکن احساس تنهایی می‌کردم. هیچ کس از من حمایت نکرد. از نظر من این فوتبال نیست».

گریزمن در تابستان 2019 از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوست اما از آن زمان تاکنون نتوانسته است خود را به عنوان بازیکنی مهم و کلیدی در این تیم جا بیندازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала