Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نارضایتی شدید کروس از تصمیمات سرمربی تیم ملی

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر تونی کروس بازیکن تیم ملی آلمان Russia World Cup Germany - Sweden
تونی کروس بازیکن تیم ملی آلمان Russia World Cup Germany - Sweden - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2021
عضو شوید
تونی کروس نارضایتی خود را به دلیل دعوت نشدن توماس مولر، متس هوملس و بواتنگ به تیم ملی ابراز داشت و از سرمربی خواست تا بهترین بازیکنان را به تیم ملی دعوت کند.

به گزارش اسپوتنیک، از زمان حذف غیرقابل پیش‌بینی تیم ملی آلمان از جام جهانی 2018، در مرحله گروهی، یوآخیم لوو تصمیم گرفت برخی ستاره‌های باتجربه را به اردوی تیمش دعوت نکند و بازیکنان چون توماس مولر، متس هوملس و ژروم بواتنگ خط خوردند.

Немецкий футболист Тони Кроос - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.01.2021
ورزش
نظرعجیب کروس پس از تساوی رئال در زمین برفی اوساسونا

کنار گذاشتن این سه ستاره برای بازیکنان و مردم آلمان یک شوک بزرگ بود، زیرا این سه نفر برنده جام جهانی 2014 با 246 بازی ملی، همچنان در سطح بالایی از دوران حرفه‌ای خود بودند و به طور منظم برای تیم های موفق در لیگ این کشور بازی می‌کردند.

مولر و بواتنگ با کسب شش گانه با بایرن مونیخ، افتخارات بیشتری به ویترین افتخارات خود اضافه کردند و هوملس نیز در قلب خط دفاع بروسیا دورتموند نقش اساسی را ایفا می‌کند.

همین موضوع سبب شده تا کارشناسان به تصامیم سرمربی تیم ملی انتقاد و دعوت نشدن این بازیکنان را به ضرر مانشافت‌ها عنوان کنند.

تونی کروس یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی آلمان نیز به این موضوع انتقاد دارد و در آخرین گفت‌وگوی خود از سرمربی تیم ملی خواست تا بهترین‌ها را به تیم دعوت کند.

او در این مورد به اسکای اسپورت جرمنی گفت:" مشکل این است که من حداقل در گزارش‌ها می بینم که آن‌ها می‌درخشند- اگر فقط روی همین خبرها تمرکز کنید، فردا یک تیم ملی متفاوت خواهید داشت و همه ما می‌دانیم که او این کار نمی‌کند. من معتقدم که در پایان شما باید کمی بهتر برنامه‌ریزی کنید. واضح است که این تصمیم بعد از جام جهانی 2018، نسبتاً روشن بود اما حالا شما باید بهترین تیم ممکن را برای مسابقات بعدی پیدا کنید".

وقفه بعدی بازی‌های ملی در ماه مارچ است و بعید به نظر می رسد که سه نفر توسط لوو به تیم فراخوانده شوند زیرا او مصمم است که نسل بعدی ستاره‌های آلمان را حمایت کند اما استراتژی وی هنوز کارساز نیست.

اسپانیا آن‌ها را با نتیجه 6-0 در ماه نوامبر شکست داد تا آلمان در یک مسابقه رسمی بدترین شکست را متحمل شود و رسانه‌ها خواستار استعفأ لوو شوند.

 

با این حال، اتحادیه فوتبال آلمان از لوو حمایت می‌کند و تاکید دارد که او مسئولیت خود را به درستی انجام خواهد داد و می‌تواند بار دیگر مانشافت را به جام برساند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала