Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ قطر و استرالیا از کوپا آمریکا خارج شدند

© REUTERS / Luisa GonzalezSorteo de la Copa América 2020
Sorteo de la Copa América 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2021
عضو شوید
گونزالو بلوسو پمعاون دبیرکل CONMEBOL تأیید کرده که هر دو تیم ملی قطر و استرالیا تیم‌های دعوت شده به کوپا آمریکا، در این مسابقات به میزبانی آرجانتین و کلمبیا شرکت نخواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ گونزالو بلوسو دبیرکل CONMEBOL تأیید کرد که دو تیم ملی قطر و استرالیا که در دور قبلی بازی‌های کوپا آمریکا دعوت شده بودند در فصل جدید این بازی‌ها حضور نخواهند یافت. علاوه بر این، این سازمان امیدوار است که در طول مسابقات مخاطب بهتری را بتواند جلب کند.

گونزالس گفت، دلیل اصلی این است که به دلیل مسائل تقویم، کنفدراسیون آسیا مسابقات مقدماتی را برنامه ریزی کرده و بنابراین هر دو تیم نمی‌توانند در آمریکای جنوبی حضور داشته باشند در حالی‌که این مسابقه در 11 جون به میزبانی آرجانتین و کلمبیا آغاز می‌شود و تا 10 جولای ادامه خواهد یافت.

اکنون CONMEBOL باید تصمیم بگیرد که آیا این مسابقه بدون قطری‌ها و استرالیایی‌ها ادامه یابد یا احتمال مهمانان جدیدی برای قدیمی‌ترین مسابقه قاره جهان دعوت نمایند.

در مورد تداوم مسابقات و در صورت وجود تماشاچی در استادیوم‌ها، بلوسو تأکید کرد که "کوپا آمریکا کاملاً تأیید کرده و ایده این است که با حضور 30 درصدی از مردم بازی‌ شود."

در همین حال و در محل برگزاری فینال کوپا لیبرتادورس در سال 2021، بلوسو حضور باشگاه‌های مکزیکی در کوپا لیبرتادورس را رد نکرد و گفت: "امروز ما هیچ برنامه‌ای نداریم اما آنها هر وقت بخواهند دعوت می‌شوند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала