Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ یک قدم تا سُکان هدایت آلمان

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر یورگن کلوپ Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК "Ливерпуль" - ФК "Челси"
یورگن کلوپ  Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2021
عضو شوید
یورگن کلوپ تابستان سال آینده می‌تواند لیورپول را ترک کند و به عنوان مربی جدید تیم ملی آلمان تبدیل شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ یورگن کلوپ تابستان سال آینده می‌تواند لیورپول را ترک کند و به عنوان سرمربی بعدی تیم آلمان انتخاب شود؛ و بیلد مدعی شده که وی در مقایسه با دیدن قراردادش در آنفیلد، دو برابر احتمال دارد که انگلستان را ترک کند.

این مربی 53 ساله هفته گذشته تأیید کرد که علی‌رغم شایعات اختلاف نظر بین بازیکنان و ادعا اینکه مربی آلمانی آینده‌اش را در نظر دارد، قصد ندارد به این زودی‌ها باشگاه مرسی ساید را ترک کند.

در حالی‌که کلوپ تا 2024 قرار داد دارد ولی پس از شکست‌های متوالی در خانه در لیگ برتر، این شایعات جدی‌تر شده و بیلد گزارش کرده که کلوپ 68 درصد احتمال دارد پس از اتمام جام جهانی 2022 قطر به دنبال جانشینی یواخیم لو سرمربی فعلی آلمان باشد.

همچنان منابع خبری اضافه می‌کنند که کلوپ و همسرش اولا در لیورپول بسیار راحت هستند و اگر برنامه‌های ورزشی باشگاه با جاه طلبی‌های او مطابقت داشته باشد آنها به طور کلی 9 سال در لیورپول خواهند ماند.

این نشان دهنده طولانی‌ترین حضور وی در یک باشگاه واحد در کار مدیریتی‌اش است که هر کدام هفت سال در بوروسیا دورتموند و ماینتس در بوندس لیگا بوده است.

در این گزارش همچنین از خروج احتمالی کلوپ در تابستان امسال به دلیل "سردرد" ناشی از ویروس کرونا و موقعیت فعلی آنها یاد شده، اما حمایت طرفداران و مالکان Fenway Group Sports از وی به این معنی است که فقط یک درصد احتمال وقوع دارد.

کلوپ از زمان گرفتن سکان هدایت بندرنشینان در اکتوبر 2015 تا کنون موفقیت چشمگیری داشته است. او دو سال پیش با غلبه بر تاتنهام در فینال مادرید قهرمان اولین قهرمانی این باشگاه در لیگ قهرمانان از سال 2005 به بعد شد.

او سپس فصل گذشته این کار را با کمک به این باشگاه برای کسب اولین عنوان قهرمانی خود در لیگ در 30 سال گذشته دنبال کرد، اما بعید به نظر می‌رسد که این باشگاه از تاج خود دفاع کند در حالی که از صدرنشین جدول 19 امتیاز عقب هستند و همچنان مکان حضور در لیگ قهرمانان را از دست می‌دهند.

کلوپ همچنین خود اعتراف کرد که سرخ‌ها پس از شکست دو هفته پیش خود مقابل لستر از عنوان قهرمانی دفاع نخواهند کرد اما هفته گذشته صحبت کرد و اصرار داشت که با وجود افت تیم در فُرم داخلی قصد ندارد باشگاه را ترک کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала