Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مادرید در تلاش زنده ماندن برابر آتالانتا

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUReal Madrid's French defender Raphael Varane, Real Madrid's Brazilian midfielder Casemiro, Real Madrid's Belgian forward Eden Hazard, Real Madrid's Welsh forward Gareth Bale, Real Madrid's Brazilian defender Marcelo Real Madrid's Brazilian forward Vinicius Junior and Real Madrid's Dominicans forward Mariano Diaz attend a training session at the Valdebebas training complex in the outskirts of Madrid, on September 30, 2019
Real Madrid's French defender Raphael Varane, Real Madrid's Brazilian midfielder Casemiro, Real Madrid's Belgian forward Eden Hazard, Real Madrid's Welsh forward Gareth Bale, Real Madrid's Brazilian defender Marcelo Real Madrid's Brazilian forward Vinicius Junior and Real Madrid's Dominicans forward Mariano Diaz attend a training session at the Valdebebas training complex in the outskirts of Madrid, on September 30, 2019 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2021
عضو شوید
رئال مادرید امشب در حالی‌که 9 مصدوم دارد با خاطره دو حذفی اخیر در برابر تیم آتالانتا بازی خواهد کرد تا بتواند در لیگ قهرمانان زنده باشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید امروز برای انجام اولین بازی خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر آتالانتا به ایتالیا سفر کرد در حالی‌که با مصدومیت‌های بی شمار ربرو است و نیز دو حذف متوالی را تجربه کرده است.

برای دیدار امشب زین الدین زیدان از تیم اصلی فقط 11 بازیکن دارد و او مجبور شد از شش بازیکن رده پایین‌تر نیز استفاده کند تا مهمترین بازی فصل‌اش را انجام دهد.

سفیدپوشان دو فصل شد که نتوانستند از مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند و هدف در برگامو دستیابی به نتیجه‌ای است که به آنها اجازه می‌دهد تا در بازی برگشت در دی استفانو با شانس صعود به جمع 8 تیم برتر بازی نمایند. مادرید از سال 2018 که PSG را در راه رسیدن به سومین قهرمانی متوالی اروپا حذف کرد، دیگر نتوانسته به مرحله یک چهارم نهایی برسد.

برای بازگشت (16 مارچ) زیدان امیدوار است که قطعات حیاتی مانند بنزما، هازارد، والورده یا راموس در دسترس باشد اما سرمربی فرانسوی وقت شکایت ندارد زیرا امشب تمام توجهات به آتالانتا متمرکز است که با روحیه بالا وارد زمین می‌شود.

با غیبت‌های قابل توجه بنزما و راموس، دو بازیکن پایتخت در سیستم زیدان، تیم سفید به شانس خود برای کسب نتیجه مثبت از تجربه‌اش در لیگ قهرمانان و قدرت دفاعی نشان داده شده در بازی‌های اخیر اعتماد خواهد کرد. تیبو کورتوا برای 312 دقیقه زنجیره‌ای کلین شیت کرده و گل نخورده، واران و ناچو در محور دفاع بهتر قرار خواهند گرفت و خط میانی شکل گرفته توسط کاسمیرو، کروس و مودریچ غیرقابل بحث به عنوان بزرگترین تضمین رقابتی رئال مادرید در برگامو وارد خواهند شد.

 

تردید در حمله

چند عدم قطعیت‌ بزرگ در ترکیب رئال وجود دارد، جایی‌که به طور حتم همان سه گانه‌ای طلایی و جوان در ترکیب یازده‌نفری ابتدایی قرار خواهند گرفت: آسنسیو، وینیسیوس و ماریانو. بین سه گل آنها شش گل در این فصل دارند و سعی می‌کنند خلاء بنزما را پر کنند. اما در صورتی که شرط بندی مربی روی سیستم 4 هافبک باشد، ایسکو تنها آستین زیدان است.

تیم آتالانتا با هدایت گاسپرینی در یک فُرصت شیرین و به عنوان یکی از قدرتمندترین و همه کاره‌ترین تیم هجومی در لیگ‌های بزرگ به میدان می‌آید. فقط اینتر و بایرن میانگین گل بیشتری در هر بازی نسبت به آتالانتا دارند که برخلاف مادرید را ثابت کرده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала