Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رضایت زیدان پس از بازی پر تنش برابر آتالانتا

© REUTERS / SERGIO PEREZزیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2021
عضو شوید
سرمربی رئال مادرید از پیروزی حداقلی رئال بر آتالانتا رضایت دارد.

به گزارش اسپوتنیک، زین الدین زیدان موفق شدند در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آتالانتا تیمش را به پیروزی 1-0 برساند.

رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2021
ورزش
پیروزی دشوار زیدان در برگامو؛ مندی هم بازیکن اخراج کرد و هم گل زد
پس از این دیدار، زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری حاضر شد و گفت:«مصدومان زیادی داریم، اما با کسانی که در اختیار داریم و خوب عمل می کنند پیش می رویم. در دفاع خوب بودیم و گل نخوردیم و گل زدیم. برای پیدا کردن فضا به زحمت افتادیم اما اینکه مقابل یک تیم 10 نفره بازی کردیم، تقصیر ما نیست. نحوه بازی مقابل تیمی 10 نفره بسیار مهم است».

زیدان در ادامه گفت:«ما می دانیم که باید بهتر از این بازی کنیم. نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. با این پیروزی باید در دیدار برگشت هم به پیروزی برسیم تا با شایستگی به دور بعد صعود کنیم. نباید فراموش کرد که ما مصدومان زیادی داشتیم. خط دفاعی شب خوبی را پشت سرگذاشت و اجازه هیچ فرصتی را به حریف نداد».

سرمربی کهشکانی در پایان در مورد حضور ایسکو در ترکیب اصلی این تیم گفت:«مدت ها بود به ایسکو بازی نمی رسید و امشب بیشتر از همیشه در میدان بود. او در پستی غیرمعمول و به عنوان یک 9 کاذب بازی کرد. از عملکردش راضی هستم و می دانم که به ما کمک زیادی خواهد کرد. امشب مهم بود که در میدان باشد و خوب هم ظاهر شد».

رئال مادرید در دیدار رفت برابر آتالانتا که در ایتالیا برگزار شد توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند. بازی برگشت سه هفته دیگر خواهد بود و باید دید کدام تیم صعود خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала