Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برگزاری یورو 2020 با حضور هواداران

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر یورو 2020 Russia Euro 2020 Preparations
یورو 2020 Russia Euro 2020 Preparations - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2021
عضو شوید
یورو 2020 در تابستان امسال برگزار میشود و هوادارانی که اطمینانی باشند می‌تواند برای تماشای بازی‌ها سفر نمایند.

به گزارش اسپوتنیک؛ بازی‌های یورو 2020 در تابستان امسال با اعتماد به نفس یوفا پیش خواهد رفت که در میان فشار واکسن مجاز به سفر به سراسر اروپا هستند و کارشناس همه‌گیری یوفا قول داده که یورو 2020 قطعاً ادامه خواهد یافت. دکتر دانیل کوچ معتقد است که این احتمال وجود دارد که هواداران بتوانند در واکنش به پخش واکسن کوید -19 به سراسر قاره سفر کنند.

کوچ بیشتر سال گذشته را در مبارزه با همه گیری در نقش قبلی خود به عنوان رئیس بیماری‌های واگیر در دفتر بهداشت عمومی فدرال سوئیس به سر برد اما وی گفت: "به هر وجهی یورو اتفاق خواهد افتاد. بدترین سناریو وجود ندارد. سناریوهای واقع بینانه و بهترین حالت‌ها وجود دارد."

یوفا ساختار این مسابقات را در اوایل اپریل تأیید خواهد کرد در حالی‌که افراد داخلی در مقرهای نیون هنوز پیشنهاد می‌کنند که قالب 12 شهر میزبان برنامه ریزی شده باقی بماند.

کوچ اذعان کرد در حال حاضر تردیدهایی درمورد اجازه ورود و تعداد هواداران به محوطه وجود دارد. پایان محدودیت‌های کوید 19 انگلستان به دلیل میزبانی هفت بازی از جمله سه مسابقه گروهی انگلستان، هر دو بازی مرحله نیمه نهایی و دیدار فینال، احتمالا 90.000 تماشاگر را در ومبیل برای بازی نهایی اجازه خواهد داد.

کوچ افزود: "من فکر می‌کنم حداقل تا پایان ماه اپریل انعطاف پذیری زیادی وجود دارد. تصمیمی باید در ابتدای اپریل گرفته شود اما پس از آن انعطاف پذیری زیادی وجود دارد که بگوییم" اکنون می‌توانیم مقیاس بندی کنیم زیرا وضعیت بسیار بیشتر از حد انتظار بهبود یافته است. من فکر می‌کنم درصد ظرفیت بسیار بیشتر از آن است که تصور می‌کنیم. در پاییز برخی از کشورها 30 درصد در محوطه قرار داشتند و من فکر می‌کنم تا تابستان بیش از 30 درصد امکان پذیر است. پیش بینی بسیار بسیار دشوار است. این نه تنها پیش بینی اپیدمی، بلکه پیش بینی سیاست‌ها است."

وی اضافه کرد: "این احساس در اروپا هنوز تردید دارد که این وضعیت همه گیر در ماه جون خوب باشد. اما اگر به اعداد و همه امکاناتی که ما داریم نگاه کنید، من فکر می‌کنم که باید به روشی خوش بینانه برنامه ریزی کنیم. در حال حاضر خیلی زود است که بگوییم آیا هواداران اجازه سفر دارند. ما خواهیم دید که اوضاع چگونه است و نیاز کشورهای مختلف چیست اما امیدوارم حداقل سفرهایی امکان پذیر باشد. هر كشور سعی كرده از خود محافظت كند اما مسئله اصلی محدودیت‌های سفر نیست. مسئله اصلی این است که این ویروس با شناسایی مورد، یافتن اتصالات و فاصله اجتماعی از بین برود. اما ما اعتماد به نفس داریم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала