Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخواست مسی که دروازه‌بان را متعجب کرد + عکس

© Photo / FCBarcelona/ TwitterFirst workout of the day Lionel Messi
First workout of the day Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2021
عضو شوید
در پایان بازی بارسا و الچه، لیونل مسی پیشنهاد تعویض پیراهن با ادگار بادیا دروازه‌بان حریف را داد که قابل توجه بود.

به گزارش اسپوتنیک؛ پس از بازی بارسلونا در مقابل الچه، کاپیتان کاتالان‌ها درخواست تعویض پیراهن‌اش با دروازه‌بان جوان حریف را داد که برای ادگار بادیا تعجب برانگیز بود و تصاویر این لحظه بسیار نادر است زیرا اکثراً بازیکنان حریف پیراهن پوشیده مسی را از او می‌خواهند اما خواست مسی کمتر اتفاق افتاده است، به خصوص وقتی حریف مورد نظر بدون توهین به او یک دروازه‌بان "متواضع" از یک تیم رده پایین باشد.

پس از ویصل بازی اعجوبه آرجانتینی پس از به دست آوردن یک بریس، به سمت دروازه‌بان ادگار بادیا رفت و پیراهن‌اش را به او داد و به او پیشنهاد کرد تا پیراهن‌اش را بگیرد. این برای بادیا کمی جالب بود زیرا وی قبل از برداشته شدن توپ با سرعت کامل طرف مسی که کاملاً سرگرم شده بود رفت و نشانه کوچکی از حیرت نشان داد.

امروز اما عکس‌ها و ویدیوهای این صحنه به شدت در صفحات اجتماعی پخش شد و ادگار بادیا ساکن سابق اسپانیول بارسلونا نیز در مورد این تصاویر اظهار داشت: "بله تعجب کردم، او در توییتر اعتراف کرد. اما شما می‌دانید که با وجود نتیجه به چه فکر می‌کردم؟ فکر می‌کردم که این تیم (الچه) برای پیشرفت‌اش و برای رقابت با دیگران مانند یک گروه واقعی فرار خواهد کرد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала