Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ اروپا؛ حذف ناباورانه ناپولی و صعود رنجرز، آژاکس

© REUTERS / WOLFGANG RATTAYФутболисты "Реала" празднуют победу над "Аяксом"
Футболисты Реала празднуют победу над Аяксом - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2021
عضو شوید
تیم‌های فوتبال رنجرز، مولده، شاختار و ویارئال توانستند در شب حذف ناباورانه ناپولی به برتری رسیده و صعود شان به دور بعدی را قطعی سازند.

به گزارش اسپوتنیک؛ در بازی‌های برگشت روند 32 رقابت‌های لیگ اروپا امشب تیم‌های فوتبال رنجرز، آژاکس و ویارئال با برتری برابر حریفان‌ شان به برتری رسیدند و جواز صعود گرفتند در حالی‌که تیم ناپولی به گونه غیر منتظره گرانادا را برد اما از گردونه مسابقات حذف شد.

در بازی‌های امشب رنجرز که در رقابت‌های مختلف تیم بدون شکست محسوب می‌شود با هدایت استون جرارد (اسطوره لیورپول) حریف‌اش رویال را 5-2 (مجموع 9-5) شکست داد تا ضمن پیروزی مقتدرانه و پرگل، بع دور بعد مسابقات راه یابد.

تیم فوتبال هوفنهایم امشب از مولده میزبانی کرد و در زمین خودی 2-0 باخت تا با شکست مجموع (رفت و برگشت) 5-3 از گردون مسابقات کنار رفت تا مولده صعود نماید.

ناپولی در ورزشگاه مارادونای ایتالیا میزبان گرانادا بود و در حالی‌که بازی رفت را 2-0 باخته بود امشب 2-1 برنده شد ولی با حساب مجموعی 3-1 شکست خورد و حذف شد.

شاختار با تنها گل موریاس از روی نقطه پنالتی مکابی تل‌آویو را برد و با برد مجموعی 3-0 به دور بعد صعودش را به دست آورد.

آژاکس که میزبان لیل فرانسه بود بازی‌اش را 2-1 به برتری رسید و با حساب مجموعی 4-2 کسب برتری کرد و توانست جواز حضور در دور بعد را به دست آورد.

در دیگر بازی نیز ویارئال 2-1 به برتری خانگی برابر سالزبورگ رسید و با حساب مجموعی 4-1 ضمن عبور از حریف توانست جواز صعود کسب نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала