Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیرلو: دیبالا نیاز به جراحی ندارد

© AP Photo / Luca BrunoФутболисты Пауло Дибала и Тео Эрнандес во время матча "Милан-Ювентус" на стадионе Сан-Сиро в Милане
Футболисты Пауло Дибала и Тео Эрнандес во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2021
عضو شوید
آندره آ پیرلو سرمربی یوونتوس جراحی زانوی پائولو دیبالا را به عنوان یک دوره درمانی برای این ستاره رد کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ آندره‌آ پیرلو سرمربی این تیم می‌گوید پائولو دیبالا در معرض خطر جراحی نیست و یوونتوس در حال بررسی گزینه‌هایی است تا او را در اسرع وقت به زمین برگرداند.

دیبالا مهاجم آرجانتینی در جریان پیروزی 3-1 یووه مقابل ساسولو در 10 جنورب از ناحیه زانو مصدوم شد و انتظار می‌رفت فقط دو تا سه هفته غایب باشد.

گزارش شده که دیبالا در حال حاضر مدت زمان قابل توجه‌تری را از دست داده است.

در حالی‌که پیرلو در پیوند به آلوارو موراتا که با یک ویروس مبارزه می‌کند؛ پیرلو در کنفرانس خبری پیش نمایش مسابقه روز شنبه سری آ با هلاس ورونا گفت: "آلوارو موراتا باید تا روز یکشنبه استراحت کند. در مورد پائولو دیبالا ما به دنبال بهترین راه حل برای بازگرداندن او خواهیم بود. [دیبالا] در معرض خطر جراحی نیست. ما سریعترین روش درمانی را ارزیابی می‌کنیم تا وی در اسرع وقت به گروه بازگردانیم."

پیرلو اضافه کرد: "دیبالا مشاوره‌ای داشت و اکنون می‌بینیم که بهترین روش درمانی می‌تواند باشد. متأسفانه زمان طولانی شده و ما نتوانسته‌ایم او را در دسترس داشته باشیم."

جدال یووه با هلاس ورونا اولین مسابقه از 5 دیدار در 16 روز است، از جمله بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر پورتو که در آن آنها تلاش خواهند کرد تا شکست 2-1 را جبران کنند.

این یک دوره حساس برای مردان پیرلو است زیرا آنها در لیگ سری 8 امتیاز از اینتر فاصله دارند البته نراتزوری‌ها یک بازی بیشتر انجام داده‌اند.

پیرلو افزود: "اسکودتو یکی از اهداف ما است و ما وظیفه داریم که برای دستیابی به آن تلاش کنیم. ما می‌دانیم که تیم‌های قدرتمندی پیش رو داریم اما ما یوونتوس هستیم و باید به جنگ ادامه دهیم."

وی افزود: "مسابقات بسیار نزدیک به هم وجود دارد اما ما آن را به یک ضرورت تبدیل خواهیم کرد. ما از ابتدا می‌دانستیم که این‌گونه خواهد بود. بعلاوه، [بازی] ترتیب داده شده دوباره با ناپولی وجود دارد. ما در وسط راه هستیم این چرخه مسابقات؛ ما باید بهترین تلاش خود را انجام دهیم. فقط دیروز ما یک روز کامل تمرین داشتیم؛ جلسات دیگر بیشتر دوره نقاهت بود که به آن نیاز بود. ما خوب کار کردیم، از آخرین مراحل استفاده خواهیم کرد و [شنبه] تلاش خواهیم کرد عالی باشیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала