Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی - من سیتی؛ رقابت اصلی برای جذب هالند

© REUTERS / MICHAELA REHLEارلینگ هالند - مهاجم دورتموند
ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2021
عضو شوید
دو تیم چلسی و منچستر سیتی پیش از این در بازار نقل و انتقالات بر سر ارلینگ هالند در تابستان در ارتباط بوده‌اند در حالی‌که دورتموند 150 میلیون پوند برای این مُهاجم می‌خواهد.

به گزارش اسپوتنیک؛ دو باشگاه چلسی و منچسترسیتی برای خرید ارلینگ هالند در این تابستان به شدت در رقابت هستند.

ستاره آینده‌دار بوروسیا دورتموند در 25 بازی این فصل 27 گل به ثمر رسانده از جمله یک ضربه قیچی تماشایی اخیر برابر شالکه.

گفته می شود برای جایزه دادن به نروژی از باشگاه بوندسلیگا هزینه ای در حدود 150 میلیون پوند مورد نیاز است.

در سال 2022 بند آزادسازی هالند به ارزش 75 میلیون پوند فعال می‌شود اما باشگاه‌های برتر اروپا ممکن است منتظر چنین تخفیفی نمانند.

به گزارش یورو اسپورت، چلسی می‌خواهد در بازار بیانیه‌ای ارائه دهد تا بلندپروازی‌های خود در دوران توماس توخل را برجسته كند.

گفته می‌شود آبی‌ها از شانس خود برای جذب هالند اطمینان داشته باشند، زیرا آنها با افراد ارشد اردوگاه خود تماس گرفته‌اند. گزارش شده که یک نقل و انتقال سنگین 260 میلیون پوندی برای توخل آماده شده تا اولین چالش جدی باشگاه را از زمان قهرمانی آنتونیو کونته در لیگ برتر در سال 2017 تولید کند.

نیکلاس سوله مدافع بایرن مونیخ و فرانک کسیه، بازیکن آث میلان نیز با یکدیگر ارتباط داشته‌اند و به طور فزاینده‌ای هالند به عنوان هدف اصلی شناخته می‌شود.

منچسترسیتی پپ گواردیولا به عنوان اصلی‌ترین رقیب این مُهاجم 20 ساله معرفی شده است. سرخیو آگوئرو می‌تواند در 18 ماه آینده یا در صورت عدم توافق در قرارداد جدیدش، اتحاد را ترک کند. رئال مادرید و منچستریونایتد دو باشگاه دیگری هستند که برای پیشنهاد هالند معرفی شده‌اند.

در صورت عدم موفقیت در جذب کیلیان امباپه، غول لالیگا می‌توانند برای اصلاح خط مقدم خود به ستاره بروسیا متوسل شوند.

در حالی که اوله گونار سولسشیر می‌خواست قبل از پیوستن به دورتموند، اعجوبه قدیمی مولده خود را به خدمت بگیرد، گفته می‌شود هنگام باز شدن بازار یک مدافع در اولویت یونایتد قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала