Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: به کامبک برابر سویا اعتماد کامل دارم

© REUTERS / JUAN MEDINASoccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman
Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2021
عضو شوید
سرمربی بارسلونا پس از پیروزی برابر سویا، در مورد دیدار آینده با این تیم در دور برگشت نیمه‌نهایی رقابت‌های کوپا دل‌ری، صحبت کرد و مدعی شد که به کامبک برابر این تیم باور دارد.

به گزارش اسپوتنیک،  بارسلونا امشب و در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لالیگا، در ورزشگاه سانچز پیزخوان مهمان سویا بود و برابر این تیم با نتیجۀ 0-2 و با گُل‌های دمبله و مسی به برتری رسید.

Pedri-Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2021
سویا 0 – بارسا 2؛ کومان با لوپتگی تسویه حساب کرد

رونالد کومان سرمربی بارسلونا پس از پیروزی در این دیدار، مدعی شد که حرکات بدون توپ بازیکنانش سبب این پیروزی شده و باور دارد که در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های کوپا دل‌ری، کامبک خواهند زد.

او در مورد پیروزی تیمش گفت:" در دیدار امشب سیستم بازی خود را تغییر دادیم و مهمتر از همه این ها توانستیم کاملا سویا را تحت فشار قرار دهیم . ما نگذاشتیم که سویا با توپ تنها باشد و از سرعت دمبله در این بازی استفاده کردیم. هدف اول ما نمایشی بود که امروز داشتیم و نکته بعدی این بود که نگذاشتیم امروز سویا بازی خودش را انجام دهد و به نظر من بازی کاملی انجام دادیم".
کومان در مورد دیدار چهارشنبه شب گفت:" بازی روز چهارشنبه متفاوت خواهد بود ولی اولین مورد نمایش جاه طلبی و چهره ما خواهد بود. باید یک بازی کامل انجام دهیم و فقط در این صورت است که می‌توانیم مقابل آن ها کاری کنیم. من با کامبک باور دارم".
سرمربی بارسا در مورد غیبت گریزمن نیز صحبت کرد و گفت:" این یک پیام به او یا تنبیه نیست. نکته این است که ما تصمیم گرفتیم سیستم بازی را تغییر دهیم و دمبله را بالاتر بگذاریم. ما در خط حمله به فرد سرعتی کنار مسی نیاز داشتیم  و دلیل بازی نکردن او تنها سیستم بازی بود".

کومان در ادامه افزود:" هر بازی در طول فصل مهم است و بارسا باید برنده و در راس تمام جام‌ها باشد. چهارشنبه مسابقه دیگری است، باید تلاش کنیم تا در تمام جام‌ها حضور داشته باشیم".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала