Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واران در آستانه خروج؛ رئال در تابستان پیشنهادات را بررسی می‌کند

© REUTERS / JON NAZCAA Grubu'nda Real Madrid, 2-0 geriye düştüğü maçta Club Brugge ile 2-2 berabere kaldı.
A Grubu'nda Real Madrid, 2-0 geriye düştüğü maçta Club Brugge ile 2-2 berabere kaldı. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.02.2021
عضو شوید
رئال مادرید پیشنهادات رافائل واران مدافع فرانسوی‌اش را در بدل 61 میلیون پوند در تابستان بررسی خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ بر اساس گزارش‌های منتشر شده در اسپانیا، رئال مادرید در صورت ادامه مشکلات مذاکرات تمدید قرارداد، در تابستان به پیشنهاد مدافع میانی‌اش رافائل واران گوش خواهد داد.

واران از سال 2015 در قلب دفاع مادرید با کاپیتان سرخیو راموس همکاری خوبی برقرار کرده اما در ماه جون وارد 12 ماه پایانی قراردادش می‌شود. اما AS گزارش داد که مذاکرات برای تمدید قرارداد او با قهرمان لالیگا و زین الدین زیدان انجام نشده و این باعث می‌شود در صورت ادامه شرایط فعلی باشگاه از پیشنهاد باشگاه‌های دیگر باز باشد.

این گزارش می‌افزاید لوس بلانکوس پنجره تابستان را "آخرین فرصت" برای تلاش برای بازپس‌گیری ارزش بازار 61 میلیون پوندی (70 میلیون یورویی) خود می‌داند.

این اولین بار نیست که واران - که آخرین قراردادش را در2017 امضا کرد - با جدایی ارتباط دارد و این بازیکن 27 ساله قصد داشت در اوایل سال 2019 قبل از بازگشت زیدان دوباره روی نیمکت هدایت رئال، انتقال‌اش را انجام دهد.

منچستر یونایتد و پاری‌سن‌ژرمن در آن زمان به مدافع علاقه داشتند و گزارشی از مارکا در اوایل ماه جاری ادعا کرد که این دو غول اروپایی - و همچنین چلسی و یوونتوس - شرایط وی را زیر نظر دارند.

واران - که در اواسط هفته 350 بازی خود را برای مادرید در بازی رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در آتالانتا انجام داد – می‌تواند یک ضربه مضاعف به غول اسپانیایی وارد کند در حالی‌که آینده راموس نیز کاملاً نامشخص است.

روزنامه نگار اسپانیایی ژوزپ پدرول در اوایل ماه جاری ادعا کرد پس از شکست در مذاکرات قرارداد با مادرید، راهی برای بازگشت این بازیکن 34 ساله در سانتیاگو برنابئو وجود ندارد و یونایتد و پی‌اس‌جی بار دیگر با وی ارتباط برقرار کرده‌اند.

واران ملی پوش فرانسوی در سال 2011 از تیم فرانسوی لنز به مادرید پیوست و از زمان انتقالش تاکنون سه جام قهرمانی لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده است.

اما در صورت جدایی، مادرید می‌تواند به سمت دیوید آلابا بازیکن بایرن مونیخ برود که به شدت با او ارتباط برقرار کرده و تایید کرده که این تابستان به عنوان بازیکن آزاد از آلیانز آرنا جدا خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала