Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ: نشان دادیم که همچنان در رقابت هستیم؛ باید برابر چلسی هم خود ما را ثابت کنیم

© REUTERS / Carl RecineЮрген Клопп во время матча между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Юрген Клопп во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2021
عضو شوید
سرمربی لیورپول پس از برد مقابل شفیلدیونایتد از تیمش ابراز رضایت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، لیورپول پس از چهار شکست متوالی در لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (شنبه) در هفته بیست‌و‌ششم این رقابت‌ها، میزبان خود شفیلدیونایتد را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

لیورپول - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2021
شفیلدیونایتد 0 - لیورپول 2؛ شاگردان کلوپ به ناکامی‌ها پایان دادند
یورگن کلوپ که که شاگردانش با این برد 43 امتیازی شدند و تغییری در جایگاه ششمی‌شان حاصل نشد، اما اختلاف خود را با وستهام چهارم جدولی به دو امتیاز کاهش دادند، پس از پایان این بازی گفت:«این پیروزی خیلی خیلی بزرگی بود و ما به امتیازات این بازی به منظور رسیدن به تیم‌های بالای جدول نیاز داشنیم، بنابراین برد خیلی مهمی بود».
سرمربی آلمانی لیورپول در ادامه در مورد جدال تیمش برابر چلسی نیز صحبت کرد و گفت:«نشان دادیم که همچنان در رقابت هستیم و خودمان را ثابت کردیم. پنجشنبه با چلسی بازی داریم و باید بار دیگر خودمان را ثابت کنیم».
سرمربی سرخ پوشان آنفلید در پایان اظهار داشت:«ما باید بازی ها را ببریم. بدون کسب پیروزی و نتیجه نمی توانیم به لیگ قهرمانان اروپا برسیم. باید به همین روند ادامه دهیم. مردم دیگر شانسی برای ما قائل نبودند اما با وجود تمام مشکلات ما هنوز در جایگاه خوبی قرار داریم».

پس از چهار هفته شکست متوالی در لیگ برتر انگلیس، لیورپول بالاخره طعم برد را چشید و با حساب 2-0 مقابل شفیلدیونایتد انتهای جدولی پیروز شد تا فاصله آن ها با منطقه لیگ قهرمانان اروپا فقط به دو امتیاز برسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала