Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر بد برای میلانی‌ها؛ غیبت احتمالی «زلاتان» در بازی برابر اودینزه

© AFP 2023 / Alberto PizzoliФорвад ФК "Милан" Златан Ибрагимович во время матча "Милан-Ювентус"
Форвад ФК Милан Златан Ибрагимович во время матча Милан-Ювентус  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2021
عضو شوید
مهاجم سویدنی آث میلان به دلیل مصدومیت، ممکن است در دیدار بعدی تیمش غایب باشد.

به گزارش اسپوتنیک، در فرجامین بازی از هفته بیست‌وچهارم سری‌آ، میلان در ورزشگاه المپیکو میزبانش تیم رم را با نتیجه 2 بر یک شکست داد.

لاعب إي سي ميلان، زلاتان إبراهيموفيتش - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2021
سری‌آ ایتالیا؛ میلان با شکست رم فاصله‌اش با اینتر را حفظ کرد

در میان تمام مسائل خوبی که پس از برتری میلان مقابل رم پیش آمد، خروج غیرمنتظره زلاتان ایبراهیموویچ در دقیقه 56 بود که به نظر می‌رسید پس از شلیک یک شوت ضعیف، از ناحیه ران آسیب دید و جای خود را به رافائل لیائو داد.

مهاجم 39 ساله در نیمه دوم دیدار شب گذشته دچار مشکل عضلانی شد و در نتیجه از مسابقه بیرون آمد و دوربین‌ها در حالی زلاتان را شکار کردند که روی پایش یک کیسه یخ گذاشته بود.

بر اساس برخی گزارش‌ها، این مصدومیت ممکن است مانع از حضور مهاجم مهاجم گلزن سویدنی در ترکیب میلان برای بازی مقابل اودینزه شود. قرار است او امروز زیر آزمایش‌های پزشکی بیشتر قرار گیردا شدت مصدومیتش مشخص شود.

مربی میلان  در کنفرانس خبری پس از بازی در مورد مصدومان تیمش گفت:«ابراهیموویچ، ربیچ و چالهان اوعلو، دچار مشکلات عضلانی هستند. به زودی شدت مصدومیت های آنها را ارزیابی خواهیم کرد و امیدوارم برای دیدار بعدی تا آنجا که ممکن است بازیکنان بیشتری در اختیار داشته باشم».

میلان پس از چند نتیجه ضعیف بالاخره به خودش آمد و فهمید که اگر می خواهند طلسم قهرمان نشدنشان در لیگ ایتالیا را بشکنند باید بازیهایشان را ببرند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала