Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فوری؛ بارتومئو از سوی پولیس اسپانیا بازداشت شد

© REUTERS / Albert GeaBarcelona's President Josep Maria Bartomeu
Barcelona's President Josep Maria Bartomeu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2021
عضو شوید
رییس پیشین باشگاه بارسلونا به همراه مدیر اجرایی سابق این باشگاه دستگیر شده اند

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس تازه‌ترین گزارش‌ها از کاتالونیا، جوزپ ماریا بارتومئو، رییس پیشین باشگاه بارسلونا و اسکار گرائو، مدیر اجرایی اسبق این باشگاه از سوی پولیس اسپانیا باز داشت شده است.

Barcelona's President Josep Maria Bartomeu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2021
بارتومئو: قرارداد افشا شده‌ای مسی با بارسلونا شوخی نیست!

رادیو کادناسر با تایید منابع معتبر اسپانیایی امروز پولیس کاتالونیا چهار عضو پیشین باشگاه بارسلونا را به اتهام دست داشتن در ماجرای بارساگیت دستگیر کرده است. جوزپ ماریا بارتومئو رییس، اسکار گرائو مدیر اجرایی سابق، رومن گومز مدیر بخش حقوقی و خائومه ماسفرر، مشاور رییس باشگاه بارسلونا امروز بازداشت شده اند.

پرونده بارساگیت به ماجرایی در دوران مدیریت بارتومئو اطلاق می شود که بر اساس آن باشگاه بارسلونا با شرکت I3 Ventures به مدت سه سال قرارداد بست که بر اساس آن این شرکت موظف بود تا با ساخت حساب‌های تقلبی در شبکه های اجتماعی به تخریب چهره منتقدان و برخی از بازیکنان بارسا بپردازد و در نقطه مقابل وجهه مدیران آن زمان بارسا یعنی بارتومئو را تطهیر کند و به تمجید از آنها بپردازد.

در نهایت هشت تن از اعضای رسمی بارسلونا به خاطر این پرونده به دادگاه شکایت کردند و اعلام کردند که مدیران بارسلونا با این کار به وجهه آنها ضربه زده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала