Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش رسمی باشگاه بارسلونا به دستگیری بارتومئو

© AFP 2023 / KAY NIETFELDЛоготип футбольного клуба Барселона на Олимпийском стадионе в Берлине в преддверии финала Лиги чемпионов между Ювентусом и Барселоной, 4 июня 2016 года
Логотип футбольного клуба Барселона на Олимпийском стадионе в Берлине в преддверии финала Лиги чемпионов между Ювентусом и Барселоной, 4 июня 2016 года - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2021
عضو شوید
باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی به موضوع دستگیری ماریا بارتومئو و چند عضو هیئت مدیره سابق باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، عصر امروز پولیس کاتالونیا، جوزپ ماریا بارتومئو رییس سابق، اسکار گرائو مدیر اجرایی سابق، رومن گومز مدیر بخش حقوقی و خائومه ماسفرر، مشاور رییس باشگاه بارسلونا را به خاطر پرونده معروف به "بارساگیت" بازداشت کرد.

باشگاه بارسلونا دقایقی قبل در این مورد با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی واکنش نشان داد و بیان داشت که با دولت در این مورد همکاری خواهد کرد.

در بیانیه‌ای این باشگاه آمده است:" با توجه به ورود پولیس برای بررسی در دفتر نیوکمپ در مورد قضیه رسوایی شبکه‌های اجتماعی که مسئول تحقیق اجازه نامۀ قانونی شماره 13 ایالت بارسلونا را در اختیار داشت، باشگاه در این مورد تمامی اسناد را ارائه کرد تا حقایق به صورت شفاف به همه مشخص شود. باشگاه بارسلونا نهایت احترام خود را نسبت به روند قضایی موجود و اصل بی گناهی برای افراد آسیب دیده در حین انجام این تحقیقات ابراز می دارد و با دولت همکاری خواهد کرد".

این در حالی‌ست که سه نامزد انتخابات باشگاه ریاست باشگاه بارسلونا، قبل از این در واکنش‌ به این موضوع مدعی شده بودند که برخی حلقات به دنبال ضربه زدن به باشگاه اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала