Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امیدواری رئال به تمدید قرارداد قرضی «گرت بیل» با تاتنهام

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر گرت بیل Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Португалия - Уэльс
گرت بیل  Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Португалия - Уэльс - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2021
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید امیدوار است تا قرارداد قرضی گرت بیل با تاتنهام تمدید شود.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه «سان» انگلیس اعلام کرد باشگاه رئال مادرید امیدوار است عملکرد گرت بیل تا پایان فصل به گونه‌ای باشد که باشگاه تاتنهام مجاب شود قرارداد قرضی مهاجم ولزی را در فصل آینده تمدید کند.

کیلیان امباپه ستاره پاری سن ژرمن      Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - FC Barcelona v Paris St Germain - Camp Nou, Barcelona, Spain - February 16, 2021  Paris St Germain's Kylian Mbappe in action with Barcelona's Gerard Pique - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2021
افزایش امیدها به جذب امباپه با توجه به درخشش بیل

گرت بیل با قراردادی قرضی از رئال مادرید به تاتنهام پیوسته و آهسته آهسته عملکرد بهتری را در تیم انگلیسی ارائه می‌کند. حقوق بیل بسیار زیاد است و با توجه به اینکه رئال مادرید در غیاب او نتایج خوبی کسب کرده و نیازی به او ندارد انتقال قرضی این بازیکن باعث می‌شود تا این باشگاه از پرداخت حقوق بالایی معاف شود.

وینگر ولزی اسپرز درخشان ترین عملکرد خود در دوره دوم حضورش در این باشگاه را با ثبت 2 گل و 1 پاس گل در جریان پیروزی 4 - 0 یکشنبه شب تیمش برابر برنلی به نمایش گذاشت.

 بیل 31 ساله در بازگشت به لندن چندان مورد استفاده قرار نگرفت و در این شرایط خیلی ها از پایان یافتن این ستاره صحبت می کردند ولی او نشان داد هنوز هم حرف های زیادی برای گفتن دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала