Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال بدون بنزما ماشین گلزنی‌اش خاموش نیست، دربی فرصت باخت برای زیدان نیست

© REUTERS / Kai Pfaffenbach بنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2021
عضو شوید
در عدم حضور مهاجم فرانسوی رئال مادرید، اوضاع خط حمله کهکشانی‌ها آنگونه انتظار می‌رود خوب نیست.

به گزارش اسپوتنیک، از زمان جدایی کریستیانو رونالدو در تابستان 2018، کریم بنزما بسیار جایگاه خوبی در ترکیب زیدان باز کرده و و در سه فصل گذشته 74 گل به ثمر رسانده است.

زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.02.2021
زیدان: "بنزما و هازارد بهتر هستند اما آماده نیستند"

با مصدومیت مهاجم فرانسوی زیدان، در واقع مشکل بزرگ رئال مادرید این است که هیچ بازیکن دیگری در ترکیب نیست که بتواند در نبود او به گلزنی کمک کند.

پنج مهاجم رئال مادرید در این فصل در مجموع 11 گل به ثمر رسانده اند. چهار گل وینسیوس جونیو، سه گل ادن هازاد، دو گل ماریانو دیاز و یک گل هم ردریگو. در واقع نبود بنزما در ترکیب کهکشانی‌ها کار را برای زیدان دشوارتر کرده است.

اما خبر خوبی برای زین الدین زیدان وجود دارد، زیرا به نظر می رسد احتمال بازگشت بنزما به بازی برابر اتلتیکومادرید زیاد است و او بتواند روز شنبه یارانش را در این دیدار حساس همراهی کند.

 زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال در خصوص حضور مهاجم فرانسوی‌اش در این دیدار گفت:«کریم بنزما می‌تواند در این دیدار ما را همراهی کند. هدفمان این است. باید شرایط را بررسی کرد چون هنوز با تیم تمرین نکرده است. از لحاظ آسیب دیدگی خیلی بهتر شده است. سه شنبه دوباره وضعیتش بررسی می‌شود».

بنزما 17 تا از 53 گل فصل رئال را زده است و هر چند که آمارش خارق العاده نیست اما تنها امید گلزنی رئال است. بنزما از زمان رفتن رونالدو 74 گل زده یعنی به اندازه مجموع گلهای راموس، بیل، کاسمیرو و وینیسیوس که روی هم 71 گل زده اند. عجیب این جاست که دو تا از این چهار نفر مهاجم نیستند.

آب از گردن رئال مادرید گذشته و تا مرز خفگی پیش رفتند و نتیجه منفی در دربی مادرید، می تواند لوس بلانکوس را غرق کند. شاگردان سیمئونه 5 امتیاز اختلاف دارند و حتی با باخت در دربی مادرید هم، 2 امتیاز بیشتر و از طرف دیگر، یک بازی کمتر دارند.

شرایط برای سفیدپوشان مادریدی خیلی تغییر می کرد، اگر در در ورزشگاه دی استفانو، رئال سوسیداد را شکست می دادند. این اتفاق که در شرایط حساس، رئال مادرید امتیاز از دست داد، در این فصل چندین بار تکرار شده است. در واقع قهرمانی در لالیگا با این شرایط، دور از دسترس است؛ هر چند که هر اتفاقی در این لیگ امکان پذیر است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала