Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمادگی رئال برای فروش مدافع فرانسوی به منچستریونایتد + عکس

© REUTERS / JON NAZCAA Grubu'nda Real Madrid, 2-0 geriye düştüğü maçta Club Brugge ile 2-2 berabere kaldı.
A Grubu'nda Real Madrid, 2-0 geriye düştüğü maçta Club Brugge ile 2-2 berabere kaldı. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2021
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید آماده شده تا «رافائل واران» مدافع فرانسوی خود را به باشگاه منچستریونایتد به فروش برساند.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد رافائل واران تا پایان سال 2022 با رئال مادرید اعتبار دارد و این باشگاه در مورد تمدید قرارداد با این مدافع فرانسوی زیاد خوشبین نیست.

به همین دلیل کهکشانی‌ها به پیشنهادات برای این بازیکن 27 ساله در تابستان آینده گوش خواهند داد و در صورت دریافت پیشنهاد مناسب او را به فروش خواهند رساند زیرا کهکشانی‌ها می‌ترسند که پس از یک سال این مدافع باتجربه به صورت رایگان جدا نشود.

از منچستریونایتد به عنوان جدی‌ترین مشتری واران نامبرده می‌شود و این باشگاه انگلیسی امیدوار است با خرید واران و قرار دادن او در کنار هری مگوایر، دفاع مستحکمی برای فصل بعد بسازد و برای عنوان قهرمانی لیگ برتر بجنگد.

رئال مادرید که وضعیت مناسب اقتصادی ندارد و به دنبال کاهش مصارف به خصوص دستمزد بازیکنان است، به یونایتد در مورد فروش واران چراغ سبز نشان داده و احتمالاً این دو باشگاه بزودی وارد مذاکره خواهند شد.

یونایتد که در سال 2018 نیز با 100 میلیون یورو به دنبال این بازیکن بود، کار ساده برای جذب او نخواهد داشت زیرا باشگاه‌های لیورپول، بایرن مونیخ و چلسی نیز خواهان جذب این بازیکن اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала