Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای عجیب نامزد ریاست بارسا: اگر من برنده نشوم، مسی می‌رود

© REUTERS / MARCELO DEL POZOمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2021
عضو شوید
خوان لاپورتا نامزد ریاست باشگاه بارسلونا مدعی‌ست که در صورت ناکامی او در انتخابات هفتم مارچ، لیونل مسی باشگاه را ترک خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، خوان لاپورتا رییس سابق باشگاه بارسلونا و یکی از نامزدان پیشتاز ریاست باشگاه در انتخابات هفتم مارچ، حفظ مسی را در باشگاه در صدر برنامه‌های خودش قرار داده و در کارزارهای انتخاباتی در مورد آیندۀ کاپیتان بلوگرانا ابراز نظر کرده است.

لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2021
شوکه‌شدن «خوان لاپورتا» از دستگیری رییس سابق بارسلونا

او امروز در جریان مناظره با ویکتور فونت و تونی فریکسا، مدعی شد که در صورت ناکامی او در انتخابات پیشرو مسی بارسلونا را ترک خواهد کرد.

لاپورتا در این مورد به رسانه‌ها گفت:" من رابطه بسیار خوبی با لئو مسی دارم و او هر پیشنهادی را که من ارائه کنم، قبول خواهد کرد. اگر در انتخابات پیشرو برنده نشوم، مطمئن هستم که لئو در بارسلونا نمی‌ماند".
وی در ادامه افزود:" مقصد مسی تنها پول نیست، او پروژۀ می‌خواهد که با عملی شدن آن باشگاه به سمت موفقیت حرکت کند. من مطمئن هستم که او به پیشنهاد من گوش خواهد داد، همینطور مطمئنم که اگر شخص دیگری برنده شود، او این‌جا را ترک خواهد کرد".

این در حالی‌ست که چندی قبل مسی برخی گفته‌های لاپورتا را تکذیب کرده بود و گفته بود که در پایان فصل در مورد آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала