Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دروازه‌بان میلان، زیر ذره‌بین چلسی

© REUTERS / Alberto LingriaВратарь ФК "Милан" Джанлуиджи Доннарумма во время матча с ФК "Ювентус"
Вратарь ФК Милан Джанлуиджи Доннарумма во время матча с ФК Ювентус - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2021
عضو شوید
باشگاه چلسی شرایط جیانلوئیجی دوناروما دروازه‌بان ایتالیایی آث میلان را بررسی دارد و احتمال دارد در تابستان این بازیکن را به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد فعلی جیانلوئیجی دوناروما تا پایان فصل با روسونری اعتبار دارد. این دروازه‌بان جوان و آینده‌دار هنوز قراردادش را با میلان تمدید نکرده و شایعات زیادی درباره احتمال جدایی این بازیکن در تابستان شنیده می‌شود.

دوناروما دروازه بان میلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.07.2020
دوناروما تمدید می‌کند ولی پی‌اس‌جی رها کردنی نیست

یورو اسپورت ادعا می کند که دوناروما به دنبال دستمزد 9.1 میلیون پوندی در قرارداد بعدی خود با آث میلان است و همین موضوع سبب شده مذاکرت متوقف و این بازیکن به فکر باشگاه‌های دیگر باشد.

این دروازه‌بان 22 ساله که قبل از این نیز مورد توجه چلسی قرار گرفته بود، این روزها بار دیگر به این باشگاه لینک شده و به نظر می‌رسد که آبی‌ها در تابستان اقداماتی برای جذب او خواهند کرد.

سران‌ آبی‌ها که در حال حاضر مندی و کپا را در اختیار دارند، خواهان جدایی دروازه‌بان اسپانیایی اند و می‌خواهند دوناروما دروازه‌بان نخست این تیم شود و مندی نیز روی نیمکت قرار گیرد.

چلسی با پرداخت دستمزد درخواستی دوناروما ندارد و به مینو رایولا اعلام کرده که آماده اند به این بازیکن ایتالیایی 10 میلیون پوند بدهد.

دوناروما در حالی مورد توجه چلسی قرار گرفته که پاریسن‌جرمن نیز به این بازیکن علاقه مند است و می‌خواهد این بازیکن را در تابستان جذب کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала