Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ابراهیموویچ: مشکل شخصی با لوکاکو ندارد

© REUTERS / Daniele MascoloEl futbolista Romelu Lukaku y el futbolista Zlatan Ibrahimovic
El futbolista Romelu Lukaku y el futbolista Zlatan Ibrahimovic - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2021
عضو شوید
زلاتان ابراهیموویچ بار دیگر در مورد درگیری با روملو لوکاکو در دربی دلا مادونینا صحبت کرد و مدعی شد که مشکلی با شخصی با این ستاره بلجیمی ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، دربی میلان در دور یک چهارم نهایی از رقابت‌های کوپا ایتالیا که با حذف روسونری به پایان رسید، با حواشی زیادی همراه شد که یکی از آن‎ها درگیری زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو در پایان نیمه اول این بازی بود که دو طرف به هم‌دیگر فحاشی کردند.

Медики оказывают помощь форваду ФК Милан Златану Ибрагимовичу во время матча Милан-Ювентус - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2021
خبر بد به میلان؛ غیبت زلاتان در دیدار رفت برابر یونایتد

با آن که این درگیری در زمین فوتبال به پایان رسید، اما در بیرون از زمان و در فضای مجازی این موضوع دامن زده شد و چند بار دیگر این دو بازیکن به همدیگر تاختند.

حالا اما به نظر می‌رسد که زلاتان به دنبال پایان این ماجرا است زیرا گفته است که خصومت شخصی با لوکاکو ندارد.

ابراهیموویچ که جشنواره موسیقی سانرمو سخن می‌گفت، در این مورد گفت:" آنچه در زمین مسابقه رخ می‌دهد در همان جا باقی می‌ماند. من با او مشکل شخصی ندارم. اگر او می‌خواهد به اینجا بیاید، من به وی خوش آمد می گویم".

زلاتان و لوکاکو در حالی با هم درگیر شدند که هر دو بازیکن در منچستریونایتد برای یک فصل با هم هم‌تیمی بودند و روزهای خوبی را کنار هم سپری کرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала