Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی تیم ملی برازیل: نیمار در پی‌اس‌جی به بلوغ کامل رسیده است

© REUTERS / Charles Platiau/File PhotoFILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar
FILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2021
عضو شوید
تیته از نیمار جونیور ستاره تیمش تمجید کرد و مدعی شد که این بازیکن حالا به پختگی کامل رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار جونیور در سال 2017 و پس از آن که در بارسلونا بسیار درخشان ظاهر شد، راهی پاریسن‌جرمن شد و در یکی دو فصل نخست به دلیل حاشیه‌های فراوانی که ایجاد کرد، ندرخشید.

نیمار جونیور در حال اشک ریختن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2021
افزایش امیدها به حضور نیمار در برابر بارسا

این بازیکن اما در آخرین فصل برای پی‌اس‌جی درخشان ظاهر شد و در کنار امباپه این تیم را تا فینال لیگ قهرمانان اروپا برد، اما در برابر بایرن ناکام بودند و به مقام نائب قهرمانی این رقابت‌ها دست یافتند.

درخشش این بازیکن اما پنهان نماند و همه از زحمات او قدردانی کردند و به تمجید از او پرداختند.

تیته سرمربی تیم ملی برازیل نیز از این بازیکن تمجید کرده و مدعی‌ست که ستاره تیمش در پی‌اس‌جی به رشد کامل رسیده است.

او در گفت‌وگو با سایت فیفا گفت:" نیمار به بلوغ فوتبالی خود رسیده است. در زمان حضورش در بارسلونا، او در پست وینگ، گلزنی می‌کرد، سرعت و تکنیک خوبی داشت. اما حالا دایره حرکتی خود را گسترده‌تر کرده است و بیشتر به تیم کمک می‌کند. او همچنان گل می‌زند و کارهای فردی خاص خود را انجام می‌دهد، اما مهم‌تر از آن او موقعیت‌های زیادی برای هم تیمی‌های خود خلق می‌کند".

تیته در حالی از نیمار تمجید می‌کند که ستاره برازیلی در پاریس موفق به به کسب 9 جام شده و در 103 بازی موفق به ثبت رکورد 83 گل و 47 پاس گل شده است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала