Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استقبال جاپان از هواداران در المپیک؛ تنها و تنها جاپانی‌ها

© AFP 2023 / Philip FongДевушки в кимоно в Токио
Девушки в кимоно в Токио  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2021
عضو شوید
کشور جاپان در رقابت‌های المپیک 2020 می‌تواند از مردم استقبال نماید اما فقط از جاپانی‌ها.

به گزارش اسپوتنیک؛ براساس اطلاعات رسانه جاپانی "ماینچی شیمبون"، مقامات این کشور به دلیل رشد همه‌گیر جهانی ویروس کرونا بدون حضور تماشاگران خارجی در بازی‌های المپیک آینده توکیو کار خواهند کرد. حضور هواداران محلی در این بازی‌ها هنوز منتفی به نظر نمی‌رسد.

بازی‌های المپیک توکیو که قرار است از 23 جولای تا 8 آگوست برگزار شود، به دلیل همه‌گیری جهانی ویروس کرونا، ویژه خواهد بود.

آیا تماشاگران محلی مجاز هستند؟

همین امر برای بازی‌های پارالمپیک که از 24 آگوست تا 5 سپتامبر برنامه ریزی شده اعمال می‌شود. تصمیم نهایی باید در هفته‌های آینده، به ویژه با همکاری کمیته بین المللی المپیک (IOC) گرفته شود. یک منبع دولتی به ماینچی شیمبون گفته: "در شرایط فعلی ما نمی‌توانیم پذیرای تماشاگران خارجی باشیم."

دولت جاپان هم اکنون در تلاش است تا بتواند بازی‌های المپیک را که یک سال به تعویق افتاده، حفظ کند. گزارشی از دسامبر سال 2020 برای حل این مسئله در بهار در مورد دسترسی یا عدم دسترسی تماشاگران خارجی به جاپان برنامه ریزی شده است.

با این حال نهادهای حاکم هنوز به برگزاری این بازی‌های المپیک ادامه می‌دهند، حداقل با تماشاگران داخلی اگرچه می‌توان تعداد شان را مشخص کرد. اما امروزه تقریباً درست به نظر می‌رسد با توجه به سیر تحول همه گیر، بینندگان خارجی برای حضور ورزشکاران کشورشان باید به تماشا از طریق تلویزیون راضی باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала