Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوفا: متعهد به برگزاری یورو در 12 شهر اروپا هستیم

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر یورو 2020 Russia Euro 2020 Preparations
یورو 2020 Russia Euro 2020 Preparations - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2021
عضو شوید
اتحادیه فوتبال اروپا و FA احتمال میزبانی انگلستان از یورو 2020 را رد می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک؛ یوفا و اتحادیه فوتبال انگلستان از این کشور به عنوان تنها میزبان مسابقات مجدد مسابقات قهرمانی اروپا در تابستان امسال رد کرده‌اند.

مسابقات یورو 2020 در حال حاضر برای اولین بار در 12 کشور میزبانی می‌شود و فینال آن در ومبلی لندن برگزار خواهد شد، اما به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا بسیاری پرسیده‌اند ک آیا این امکان وجود دارد مسابقات بیشتری در انگلستان برگزار شود یا خیر. اوایل این هفته بوریس جانسون در این باره گفت که انگلستان آماده است تا در صورت لزوم مسابقات بیشتری را در یورو 2020 برگزار کند و این شایعات را افزایش می‌دهد که در پایان این کشور می‌تواند میزبان همه مسابقات باشد اما با این حال یوفا در بیانیه‌ای برای روزنامه تایمز این احتمال را به شدت رد کرده است.

سخنگوی این سازمان گفت: "یوفا متعهد به برگزاری یورو 2020 در 12 شهر اروپا، طبق برنامه توافق شده در تابستان گذشته است. هیچ برنامه دیگری در حال بررسی نیست."

این امر توسط یکی از اعضای FA که این روزنامه با وی تماس گرفته بود، پشتیبانی شد و وی اظهار داشت که میزبانی یورو 2020 از نظر منطقی بسیار دشوار خواهد بود زیرا تا شروع مسابقات چند ماه دیگر باقی مانده است.

همکاری با باشگاه‌های لیگ برتری برای استفاده از ورزشگاه‌های آنها مورد نیاز است و هیئت مدیره زمان برای شروع این مذاکرات را خیلی دیر می‌بیند.

یک منبع ارشد یوفا نیز به مشکلات لوجیستیکی اشاره کرد. این موارد شامل این واقعیت است که زمین‌های تمرین، هتل‌ها و برنامه‌های سفر از قبل برای 24 تیم شامل در مسابقات نقشه برداری شده است. در جای دیگر مسئله معاملات حمایت مالی وجود دارد که در صورت تغییر کشور میزبان، برخی از آنها قابل نقض است.

اگرچه اکنون بعید به نظر می‌رسد که انگلستان میزبان مسابقات تابستان امسال باشد اما هنوز امید به "بازگشت فوتبال به خانه" برای جام جهانی 2030 وجود دارد با این‌كه دولت انگلستان نشان می‌دهد آنها مشتاقانه خواستار پیشنهاد جزایر انگلستان برای مسابقات هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала