Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمادگی بوفون برای ادامه بازی تا 45 سالگی

© REUTERS / Massimo PincaSoccer Football - Serie A - Juventus vs Sampdoria - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 15, 2018 Juventus' Gianluigi Buffon gestures to the fans at the end of the match
Soccer Football - Serie A - Juventus vs Sampdoria - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 15, 2018 Juventus' Gianluigi Buffon gestures to the fans at the end of the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2021
عضو شوید
بوفون دروازه‌بان افسانه‌ای یوونتوس اعلام کرد که می‌خواهد تا 45 سالگی به بازی ادامه دهد.

به گزارش اسپوتنیک؛ جانلوئیجی بوفون دروازه‌بان یوونتوس فاش کرد که قصد دارد حداکثر تا جون 2023 بازنشسته شود اما زود آویزان کردن دستکش‌هایش را رد می‌کند.

قرارداد این بازیکن 43 ساله در پایان فصل با باشگاه تورینی به پایان می‌رسد و هنوز در مورد تمدید قرارداد با قهرمان ایتالیا توافق نشده است.

‌با این وجود بوفون علی‌رغم این‌که آینده‌اش با یوونتوس در هاله ابهام به سر می‌برد، اصرار دارد که هنوز چیزهای زیادی برای دادن دارد و تا دو سال دیگر آنجا را ترک خواهد کرد.

بوفون در مصاحبه‌ای با گاردین گفت: "ببینید در ذهن من، یک علامت توقف نهایی وجود دارد، حداکثر که جون 2023 است. این حداکثر است، واقعاً واقعاً حداکثر است. اما من همچنین می‌توانم چهار ماه دیگر بازی را متوقف کنم."

فصل گذشته، بوفون رکورد بیشترین حضور پائولو مالدینی در سری آ را شکست وقتی که برای 648مین بار در پیروزی 4-1 برابر تورینو به میدان رفت.

از آن زمان بوفون شش بار دیگر در لیگ برتر ایتالیا به میدان رفته و 5 بازی در سری آ را برای تیم آندره پیرلو انجام داده است.

در ماه جنوری بوفون فاش کرد که به دنبال شکستن کلیشه‌ها در مورد جانباز بودن در بالاترین سطح است که در ابتدای امسال به 43 سالگی رسیده است.

در حالی که او ممکن است در این فصل ذخیره دوم شزنی باشد، بوفون هنوز هم از نفوذ و احترام زیادی در بین قهرمان ایتالیا برخوردار است. او فاش کرد که هر روز یک بار چیزها را می‌برد و درمورد آینده آرامش دارد. او در جنوری به رای اسپورت ایتالیا گفت: "من بسیار آرام هستم، روند زمان اجتناب ناپذیر است."

بوفون قهرمان جام جهانی 2006 با ایتالیا و 10 بار قهرمان سری آ با یوونتوس قبلاً در سال 2017 گفته بود که در سال 2018 بازنشسته خواهد شد اما در عوض یک سال به پاری‌سن‌ژرمن فرانسه رفت و سپس به یووه بازگشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала