Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کامبک به کام بارسا خوش ننشست؛ پیکه دوباره مصدوم شد

© REUTERSجرارد پیکه مدافع بارسلونا Pique
جرارد پیکه مدافع بارسلونا Pique - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.03.2021
عضو شوید
جرارد پیکه مدافع بارسلونا در جریان بازی دیشب دچار پیچ خوردگی زانو شده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ جرارد پیکه مجدداً از ناحیه زانوی راست آسیب دیده که در آن دچار پارگی رباط داخلی جانبی و آسیب دیدگی جزئی در ضربدری جلویی شده است.

بارسلونا در بیانیه‌ای تأیید کرده که این مدافع در رباط جانبی داخلی زانوی راست دچار پیچ خوردگی شده و برای بازی‌های بعدی از میادین دور خواهد بود. بازگشت پیکه به بهبودی او بستگی دارد و این یک شک جدی در مورد حضور وی در بازی بازگشت لیگ قهرمانان برابر PSG را ایجاد می‌کند.

خود رونالد کومان در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با سویا اعلام کرد که اولین اطلاعاتی که از وضعیت جرارد پیکه دریافت کرده نگران کننده نیست و همه چیز نشان می‌دهد که این یک آسیب دیدگی متفاوت است و بنابراین کمی زمان‌گیر است. پس از انجام آزمایشات مشخص شد که آسیب دیدگی کمتر از مصدومیتی است که او در نوامبر گذشته متحمل شده بود اما باعث می‌شود او برای چند هفته از مستطیل سبز دور باشد.

به این ترتیب پیکه که در تاریخ 16 فبروری در بازی رفت لیگ قهرمانان اروپا مقابل پی‌اس‌جی پس از مصدومیت تقریباً یک ماهه بازگشت، حالا به دلیل مصدومیتی که در وقت اضافی مقابل سویا متحمل شد برای مدتی مجبور به خانه نشینی دوباره است.

همچنین انتظار می‌رود این باشگاه در مورد وضعیت عثمان دمبله ستاره فرانسوی‌اش گزارش دهد که پس از یک ضربه محکم در ساق پای‌اش کومان اجاباراً او را تعویض کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала