Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بنزما: من هیچ الگویی ندارم

© YouTube.comبنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.03.2021
عضو شوید
کریم بنزما مهاجم رئال مادرید در مورد خصوصی‌ترین دوست‌اش سخن زد.

به گزارش اسپوتنیک؛ فراتر از برخی گزارش‌های شخصی یا مستند، کریم بنزما معمولاً چیز زیادی درباره زندگی خصوصی خود نمی‌گوید. اکنون او صمیمی‌ترین دوست خود را در مصاحبه با مجله 'ICON'  از ال پائس نشان داد، جایی که او در میان چیزهای دیگر در مورد نژادپرستی، پول، دوستی و نقش خود در رئال مادرید صحبت می‌کند.

 

خداحافظی کریستیانو:

"از کریستیانو بسیار خوشحال شدم. اما رفتن او به من اجازه داد نقشی متفاوت بازی کنم. او هر سال 50 گل به ثمر رساند و شما باید با بازی او سازگار شوید. او یکی از بهترین‌های جهان است و من در کنارش خوشحال بودم."

 

زیدان

"او برای من یک برادر بزرگ است. در خارج از زمین، او همیشه برای مشاوره در آنجا است."

مفهوم دوستی او

"من فقط یک دوست دارم که نشان می‌دهد دوستی برای من بسیار مهم است. این درست نیست که هیچ چیزی روی من تأثیر نمی‌گذارد. من احساساتی دارم اما هرگز نقاط ضعف خود را نشان نخواهم داد حتی اگر آنها را داشته باشم. وقتی که من بد هستم آن‌را برای خودم نگه می‌دارم."

 

پول

"من از محله‌ای می‌آمدم که همه چیز در آن دشوار بود. وقتی دیدم پسران بزرگتر خوش لباس و با موترهای زیبا، می‌خواستم که مثل آنها باشم. پول کار را خیلی راحت‌تر می‌کند اما خوشبختانه میلیون‌ها نفر طول نمی‌کشد."

 

نژادپرستی در فوتبال

"این هرگز نباید اتفاق بیفتد. این نفرت انگیز، وحشتناک و کثیف است. همه ما یکسان هستیم."

 

الگو

"من الگو ندارم اما مُدل دارم. در فوتبال می‌گویم که رونالدو (برزیلی)، برای من الگو بود. من همچنین مایک تایسون را تحسین می‌کنم زیرا من و او از پایین آمدیم و ما بالا رفتیم هیچ کس به ما چیزی نداده است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала